Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik vraag me nog altijd af of het beter was geweest als ik mezelf na die vervelende vakantie in frankrijk van een berg af had getyft en nu niks meer zou voelen
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Christine
Berichten: 369
Lid geworden op: zo apr 29, 2018 17:05

Re: Shout it out!

Bericht door Christine »

Weer opnieuw overrompeld door verdriet en boosheid. Steeds weer de gedachten dat ik niet geholpen werd, maar ook dat ik zelf niet bestand was tegen de druk en me niet goed en duidelijk genoeg uiten kon naar de werkgever toe. BOOS EN KWAAD OP MEZELF. GODVER, KUT, KUT ZOOI!!!!! EN DAN MAAR WEER JANKEN, EEN TEKEN VAN ZWAKTE. ZIE JE WEL? HET LIGT ALLEMAAL AAN MIJ. LOGISCH DAT ZE ME GEDUMPT HEBBEN!!! :straffen: :straffen: :wolk: :broken:
suzie
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 21, 2018 19:18

Re: Shout it out!

Bericht door suzie »

:( :cry:
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

:cry:
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Iemand zat weer over mijn autisme te zeiken, dus dat ga ik even van me af schrijven.

Email aan degene die ik vorige week heb geinterviewd, en achteraf aan mijn stagebegeleider heeft verteld "dat hij graag van te voren had willen weten dat ik autistisch was", en ook vond dat mijn stagebegeleider dit van te voren had "moeten" zeggen.

(Excuse me?? Wat heb ik nou weer fout gedaan?)
...

Beste *naam persoon*,
Afgelopen dinsdag heb ik van *naam stagebegeleider* begrepen dat mijn autisme je schijnbaar in de weg heeft gezeten.
Ik zou graag willen weten wat je hiermee precies bedoelt en wat ik de volgende keer anders moet doen.
Verder vind ik dit opmerkelijk, omdat ik nog aan je heb gevraagd of het gesprek je goed is bevallen.
Ik zou daarom aan je willen vragen of je dit soort zaken niet aan *naam stagebegeleider* wil terugkoppelen maar aan mij. Ik wordt namelijk goed begeleidt en kan prima omgaan met opbouwende feedback en kritiek.

Ik vind allereerst niet dat het aan *naam stagebegeleider* is om je hier van toe voren over op de hoogte te brengen, omdat dit niet haar verantwoordelijkheid is, en dit ook schending van mijn privacy zou zijn.
Ik ben naar mijn idee volwassen genoeg om zelf naar *Plaats waar het gesprek heeft plaatsgevonden* te gaan en daar anderhalf uur met jou te praten. Ik heb geprobeerd mij hier netjes en beleeft te gedragen en goede vragen aan je te stellen.
Hierbij is het ook het geval dat wij elkaar maar 1x zouden ontmoeten, en dat het daarom niet zo belangrijk is wat mijn achtergrond is. Je hebt maar heel kort met me te maken gehad.
Wat je hierbij ook moet weten, is dat het niet gebruikelijk is om de mededeling in het rond te strooien dat je een labeltje hebt. Ik weet namelijk uit ervaring dat mensen me dan snel in een hokje willen stoppen, en mijn gedrag heel erg gaan analyseren als ze eenmaal van het “autisme” weten. Dat verklaart waarom ik het niet meteen tegen je heb gezegd. Ik hoop dat je hier achteraf begrip voor hebt.

Hiernaast wil ik ook het e.a toelichten.
Ik had mijn tablet, zoals je weet, niet opgeladen meegenomen.
Ook had ik van te voren geen termijn van het interview afgesproken per mail.
Ik kan begrijpen dat dat een slordige binnenkomer was, maar dit zijn geen gedragingen waarvan ik wens dat dit aan mijn autisme wordt gekoppeld. Ieder mens, autistisch of niet, kan een foutje maken. Mensen zonder autisme vergeten misschien ook weleens iets.
Wat ook van invloed kan zijn geweest, is dat ik de nacht voor het interview slecht geslapen heb. Hierdoor heb ik mogelijk wat anders gereageerd dan gebruikelijk. Ook hiervoor geld: dat kan gebeuren, maar mensen zonder autisme gaan ook weleens laat naar bed.

Ik weet niet of bovenstaande voor je motivatie geldt waarom het gesprek moeizaam verliep, maar hier staat mijn autisme absoluut buiten en het is daarom voor mij niet gewenst dat je hier *naam stagebegeleider* over mailt. Ik zou dus graag willen dat de verdere correspondentie hierover via mij verloopt.

Groetjes van Soulsearcher
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

ik vertrouw nooit meer een thuisbegeleiding.. :boos: :straffen:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Shout it out!

Bericht door harry »

de hele dag zie ik niemand en zet de pc net aan en ja hoor de bel :evil:
dat vind ik zo iritant
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik erger me echt kapot aan het nieuws. Waar houdt Nederland zich mee bezig? Of Emile ratelband 20 jaar jomger mag worden en de letters I Amsterdam weggehaald moeten worden??
Whats next? Is het komkommertijd ofzo?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Diuz
Berichten: 78
Lid geworden op: zo nov 18, 2018 21:42

Re: Shout it out!

Bericht door Diuz »

Vandaag de 4e rechtzaak in 5 jaar gehad aangespannen door mijn ex-man. Wat is die vent toch een enorme klootzak. Een loser, een op geld belust mannetje die met zijn luie reet al bijna 5,5 jaar op de bank zit omdat de maatschappij eist dat je moet werken. Wtf.
En nu heeft meneer geen geld, maar wel lekker schulden maken en tja dan kun je geen alimentatie betalen voor je godverdommerse bloed eigen kinderen. Of omdat maar even co-ouderschap wil of iig de kinderen op zijn naam moet zetten, dan heeft hij iig kindgebonden budget en kinderbijslag.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Waarom blijf ik me toch somber en ongelukkig voelen?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Oke, ik ben het zo zat! Waarom laten mensen me toch altijd vallen! Alsof ik een soort tweederangs burger ben. Niet meer interesant als je wat beters kan krijgen. Na een tijdje gaat de lol er af met me, schijnbaar.... :(

Ik voel me zo, ZO ONTZETTEND CHACHERIJNIG
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik wil dood. Ik kan niet meer. Zie dagboek.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Ik had nooit moeten vertellen :straffen: :straffen: :cry:

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Shout it out!

Bericht door kleintje1980 »

whaa nu wordt de sleuteloverdracht uitgesteld van woensdag naar zaterdag... jah joh bouwen dat schiet echt niet op.... :shock:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

OOOOOOOOMYGOOOOOOOOOOD!!!

Ik heb N weer gesproken :cute: :hartjes1: :love:

En niet zomaar gesproken: hij zocht echt contact met mij en kwam weer bij mij zitten!

Ik had niet gedacht dat dat ooit nog opnieuw zou gebeuren! :springen:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie