Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Net aan een nieuwe laan begonnen, maar ik ben zo ontzettend naar de tering :argh:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Kaat
Berichten: 66
Lid geworden op: za jun 16, 2018 19:21
Locatie: Utrecht

Re: Shout it out!

Bericht door Kaat »

Stomme schijtpillen met hun schijtbijwerkingen :GAAH: Wat zijn dit voor antidepressiva dat ik er alleen nog maar depressiever van word. Ik ben het zo beu als kouwe pap. :wolk:
hana
Berichten: 4547
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Shout it out!

Bericht door hana »

Ik ben net zo ongeveer 3 uur bezig geweest met uitzoeken waar ik in vredesnaam de foto's heb gelaten (dat is gelukkig gelukt) en vervolgens waarom het draadje van de camera niet werkt, en het eigen draadje (usb) van de camera onvindbaar is.

:GAAH:

Mijn hele kamer overhoop gehaald, beneden een paar dozen, alle computers geprobeerd. zucht... :hamer:
Na 3 uur tevergeefs zoeken, geef ik het op.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
Violence
Moderator
Berichten: 8226
Lid geworden op: wo sep 18, 2013 16:30

Re: Shout it out!

Bericht door Violence »

Moe. Moe. Moe.
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Shout it out!

Bericht door celine »

Eeeeehhhhhh ,een rat bij onze kippen gadverdamme :twisted:
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Oké, wtf.. wtf... ..WTF?!

Ik ga morgen naar het autistenhuis verhuizen, en J zou meehelpen. Vanavond nog over gehad.

Dus ik ben nu klaar met inpakken.. Heeft J me opeens geblokkeerd op Whatsapp! Zonder melding te maken van hoe of wat. Gewoon hoppa!


:shock: :vraagteken:

Komt ie nou morgen of niet? Wat is dit nou weer?! Heeft zijn vriendin zeker mee te maken!! Die sloerie.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

soulsearcherx schreef: za okt 27, 2018 02:22 Oké, wtf.. wtf... ..WTF?!

Ik ga morgen naar het autistenhuis verhuizen, en J zou meehelpen. Vanavond nog over gehad.

Dus ik ben nu klaar met inpakken.. Heeft J me opeens geblokkeerd op Whatsapp! Zonder melding te maken van hoe of wat. Gewoon hoppa!


:shock: :vraagteken:

Komt ie nou morgen of niet? Wat is dit nou weer?! Heeft zijn vriendin zeker mee te maken!! Die sloerie.

Oke, dit bleek dus niet waar te zijn. J had de simkaart uit zijn telefoon gehaald
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

@Soul gelukkig voor jou.

----

Ik wil niet meer :'(

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Ik zit nu in een bushokje, en ik denk nu weer: ja, wat heeft het leven voor zin? Ik ben toch te autistisch voor deze kutwereld en ik kan er beter niet meer zijn.

Mijn leven bestaat alleen maar uit mezelf kapotpiekeren, en daar wordt ik doodmoe van en ik kan niet meer verder
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

De maatschappij is eigenlijk alleen maar 1 groot selectieproces. Je bent goed genoeg of niet goed genoeg.. en dat is OVERAL zo. Dat begint al op de basisschool met het al of niet worden uitgekozen bij Gym, en daarna al of niet in een groep horen op de middelbare school.. Daarna al of niet worden uitgekozen bij sollicitaties en "simpelweg" goed genoeg zijn voor een normale vakantie. Dus wat heeft het voor zin dat ik hier met mijn domme autistische kop tussen zit :?
Ik heb het gevoel dat ik overal alleen maar als gestoorde gek wordt gezien, die niet in de maatschappij thuishoort.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

soulsearcherx schreef: vr nov 02, 2018 13:30 De maatschappij is eigenlijk alleen maar 1 groot selectieproces. Je bent goed genoeg of niet goed genoeg.. en dat is OVERAL zo. Dat begint al op de basisschool met het al of niet worden uitgekozen bij Gym, en daarna al of niet in een groep horen op de middelbare school.. Daarna al of niet worden uitgekozen bij sollicitaties en "simpelweg" goed genoeg zijn voor een normale vakantie. Dus wat heeft het voor zin dat ik hier met mijn domme autistische kop tussen zit :?
Ik heb het gevoel dat ik overal alleen maar als gestoorde gek wordt gezien, die niet in de maatschappij thuishoort.
Nu is het zo dat er officieel bewezen is dat ik geen autisme heb...
Maar ik werd nooit uitgekozen bij de basisschool… Ik werd nooit uitgekozen bij gym op de lagere school....ik werd nooit uitgekozen voor groepjes op de middelbare… ik word geregeld afgewezen voor sollicitaties want ik ben niet perfect genoeg.
Dus het heeft niks met jou autisme te maken.

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Kan ik niet ter plekke verdwijnen, stemmen achterlatend …. wil dit niet meer :cry:

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

Tijd om weer even te schreeuwen over dat gedoe met de gemeente:

Oke, degene die in mei de indicatie had afgegeven is dus niet degene die erover ging.
Nou is diegene echt een enorme trage pannekoek: "ja, ik zal meteen contact opnemen met *autistenhuis* om de indicatie te bevestigen" betekend voor hem dat hij hem een dag, een week, of een maand later pas bevestigd..
Ik heb hem van de week nog aan de telefoon gehad, en hij zou(terwijl hij er dus niet over gaat?) nog contact opnemen met het autistenhuis over de exacte cijfertjes en getalletjes, en mij daarin CC'en. Nou, ik heb nog geen mailtje gehad daarover en het autistenhuis ook nog niet.

Nou heeft het tegelijkertijd ook een half jaar geduurt voordat ik verhuist ben, omdat die bewoner maar niet verhuisde.. (Sinds het "toezeggen" van de indicatie door de trage pannekoek)
Dus, ik vraag me af:
1, waarom zat die pannekoek dan uberhaupt namens de gemeente bij het gesprek om de indicatie te bevestigen, als hij er dus niet over gaat?
2, Waarom heeft hij vervolgens daarna, in dat hele fucking halve jaar tussen dat moment en mijn verhuizing niet gedacht: "Hey! Ik heb iets gedaan waar ik helemaal niet over ga! Misschien moet ik dit dan maar terugkoppelen aan gemeenteconsulent 2, die hier wel over gaat!"

Samenvattend: die gemeenteconsulent is zo'n trage pannekoek dat hij afgelopen half jaar:
1, zichzelf niet heeft gereageert dat hij een trage pannekoek is
2, niet heeft bedacht dat hij ergens niet over ging
3, niet heeft bedacht dat hij iets moest doorgeven.

EN DAAR HEEFT HIJ NOG EEN HALF JAAR DE TIJD VOOR KUNNEN HEBBEN!!! IK BEN GODVER NU VERHUIST EN DAAR KOMEN ZE NU MEE!!!! DIT HAD ALLEMAAL NIET HOEVEN GEBEUREN ALS ZE ZICH DAAR BIJ DE GEMEENTE EERDER ACHTER DE OREN GEKRABT HADDEN!!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita »

Conceal.... don't feel.
Don't let them see how you feel 😢

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
hana
Berichten: 4547
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Shout it out!

Bericht door hana »

GODGLOEIENDETYFUSZOOI WIE MAAKT ER ZO LANG DAT TYFUSGELUID BUITEN?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

volgens mij is het een bladblazer, maar wie gaat dat nou doen als het regent?!!! :boos: :censored:
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
Plaats reactie