Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

jaaaj :D :mrgreen:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

godverdomme, ik kan ook echt niks aan die mongool overlaten.. hij zou in ruil voor een biertje de samenvatting namens ons allebei vlak voor de deadline inleveren!!!!!!!!!!! bleek hij hem niet in de bijlage gestop te hebben!!!! ik geef het op. ik doe dit project volgend jaar wel opnieuw. met iemand anders. :shock:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

en dan ben ik lekker al mijn toetsen aan het verneuken, en heb ik er nog wel vertrouwen in dat ik het mondeling wel gewoon kan doen, komt hij opeens: "ja ik heb tegen de coordinator gezegd dat we het ene project wat we nog moeten aanpassen voor de herkansingsweek opnieuw inleveren". Jij fucking luie hond. teringlijer. dat overleg je ook niet eerst met mij ofzo..
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

SHIT, IK HEB EEN TEKSTJE GEPLAATST BIJ MIJN BROER:

"HET IS WONDERLIJK, DAT EEN KIND VOOR ZIJN ONTWIKKELING
EEN ONVOLDOENDE KAN KRIJGEN "

IK DACHT MISSCHIEN HERKENT/WAARDEERT HIJ DAT WEL OMDAT HIJ LERAAR IS

MAAR TOEN DACHT IK INEENS MSS INTERPRETEERT HIJ DAT WEL ALSOF ZIJN KINDEREN
EEN ACHTERSTAND HEBBEN OF ZO, WAT HELEMAAL NIET ZO IS !!!!!!!!!!!!

IK KAN HEM NIET MEER VAN DE FB NEWS FEED HALEN !!!
EN NU HEEFT DIE SCHOONZUS NOG MEER REDEN OM ME TE HATEN EN AF TE WIJZEN !!!!!!!
NARE ROT MEID :evil: !!! JE VERDIENT HET SLECHTSTE IN DEZE WERELD ...

ik wil niet meer leVEEEN !!
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

SHIT HET KOMT NOOIT MEER GOED !!!
IK KWIJN WEG IN DEZE ELLENDE EN HET WORDT ALLEEN MAAR ERGER !!! ALS EEN ONTSTEKING DIE NIET BEHANDELD WORDT !!!
IK KAN NOOIT DE KRACHT EN MOED VERZAMELEN OM ER TEGENIN TE GAAN EN ECHT IETS TE DOORBREKEN IN MEZELF !!!
EN NOOIT ECHT DE ANGSTEN DOORBREKEN DIE HET VASTHOUDEN.

WAT VERSCHRIKKELIJK ONEERLIJK DIT LEVEN
DAT NARE EGO WAAR IEDEREEN IN VASTZIT.
WE WETEN NIET BETER EN KUNNEN NIET ANDERS !!!!!!!

DIE ROT SCHOONZUS OOOOH HET IS ALLEMAAL HAAR SCHULD !!!
ALS ZIJ NIET OP DEZE AARDBODEM ZOU RONDLOPEN ZOU IK EEN GELUKKIG MENS ZIJN OOOOOHH !!!
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

1234567 schreef:SHIT, IK HEB EEN TEKSTJE GEPLAATST BIJ MIJN BROER:

"HET IS WONDERLIJK, DAT EEN KIND VOOR ZIJN ONTWIKKELING
EEN ONVOLDOENDE KAN KRIJGEN "

IK DACHT MISSCHIEN HERKENT/WAARDEERT HIJ DAT WEL OMDAT HIJ LERAAR IS

MAAR TOEN DACHT IK INEENS MSS INTERPRETEERT HIJ DAT WEL ALSOF ZIJN KINDEREN
EEN ACHTERSTAND HEBBEN OF ZO, WAT HELEMAAL NIET ZO IS !!!!!!!!!!!!

IK KAN HEM NIET MEER VAN DE FB NEWS FEED HALEN !!!
EN NU HEEFT DIE SCHOONZUS NOG MEER REDEN OM ME TE HATEN EN AF TE WIJZEN !!!!!!!
NARE ROT MEID :evil: !!! JE VERDIENT HET SLECHTSTE IN DEZE WERELD ...

ik wil niet meer leVEEEN !!
je kan toch gewoon uitleggen dat er niks kwaads achter zat?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

NEE, IK WEET NIET EENS OF HIJ HET GEZIEN HEEFT ?!?!?!
IK ZAG HEM GISTER EN HIJ NEEMT ME HELEMAAL NIET MEER SERIEUS ALS MENS !!!
ECHT EEN BLIK IN ZIJN OGEN EN HOUDING DAT HIJ ME OP HEEFT GEGEVEN !!! EN DIE NARE SCHOONZUS STOOKT HET VUURTJE OP OM HAAR HAAT KWIJT TE KUNNEN, MAAR ZIJ WEET HET BINNEN DE LIJNTJES TE DOEN EN HEEFT DIE KUT FAMILIE ACHTER HAAR. IK MAAK GEEN SCHIJN VAN KANS !!!

LAATST OP FEEST NICHTJE 'KEEK IEDEREEN WEG EN VERMEED (OOG)CONTACT !!! HET KOMT NOOIT MEER GOED EN HET IS MIJN EIGEN SCHULD WANT IK VERMIJD CONTACT EN HEB EEN GESLOTEN HOUDING, DUS IK HEB HET ALLEMAAL ZELF VEROORZAAKT !!! DAT IS MISSCHIEN NOG WEL HET ERGSTE !!!!!

EN IK KAN HET NOOIT MEER OMDRAAIEN, DAARVOOR ZIJN DE ANGSTEN TE HOOG EN HEEFT HET TE LANG GEDUURD. IK BEN AL AFGESCHREVEN DOOR DIE ZEIK FAMILIE. EN MIJN SCHOONZUS WRIJFT IN HAAR HANDEN, WANT DAN IS ER TOCH NOG IEMAND ONGELUKKIGER DAN HAAR IN DE FAMILIE.

IK WIL ZO GRAAG DOOD, MAAR DURF DE STAP NIET TE NEMEN EN DURF NIET LOS TE LATEN. IK BEN EEN VERSCHRIKKELIJKE ANGSTHAAS.
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
soulsearcherx
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Shout it out!

Bericht door soulsearcherx »

GODSANNE WAT HAAT IK DAT GEZEIK OVER GELD!! ZEG IK DAT IK WEER OP DANSLES ZIT, BEGINT MIJN EX "JA HEB JE NOU AL EEN BAAN?" IS DAT JE ENIGE ANTWOORD? EN NIET OH WAT LEUK OFZO? EN IK WEET OOK ZEKER DAT MIJN FAMILIE METEEN OVER GELD GAAT BEGINNEN ALS IK ZEG DAT IK WEER OP DANSLES ZIT.. WAT IS ER MIS MET HOBBY'S HEBBEN? JE BENT MAAR EEN KEER TWINTIGER TOCH?!

WAAROM HEB IK NOU WEER PECH DAT IK TWEE SAAIE BROERS HEB DIE GEEN HOBBIES HEBBEN EN ALLEEN WERKEN OM TE KUNNEN STUDEREN EN VERDER SAAI TE ZIJN, ZOALS MIJN EX VRIENDJE STEVEN?! HIERDOOR ZIJN MIJN OUDERS OOK NIKS ANDERS GEWEND EN BEN IK WEER DAT BIJZONDERE GEVAL WAT BUITEN DE BOOT VLIEGT (nou weet ik nieteens of dat wel een spreekwoord is)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

SHIIIT MIJN SCHOONZUS M. WORDT MIJN ONDERGANG. ZE IS TE DIEP EN TE LANG ONDER MIJN HUID GAAN ZITTEN OP EEN HELE NARE MANIER. IK KRIJG HET NOOIT MEER UIT MIJN KOP EN DURF NIETS MET DE EMOTIE EN WOEDE EN PIJN VAN AFWIJZING. WANT DAT LEIDT TOT EEN BREUK ALS IK DAT UIT !!! IEDEREEN NEEMT DAT VALSE MENS IN BESCHERMING.

ZE HEEFT NOG NOOIT EEN ZINNIG GESPREK MET MIJ GEVOERD EN GAAT ALLES WAAR IK BIJ BEN, ALS HET KAN, UIT DE WEG EN IEDEREEN ACCEPTEERT DAT EN NEEMT DAT LIJK IN BESCHERMING !!

ZE HEEFT EEN VERSCHRIKKELIJKE COMBINATIE IN HAAR LICHAAMSTAAL; HEEL ERG UITEN DAT ZE ME AANTREKKELIJK VINDT (OP EEN HELE NARE DUBBELE SEKSUEEL GEFRUSTREERDE MANIER) EN DAAROM, OMDAT ZE DAAR NIETS MEE KAN, EEN VERSCHRIKKELIJKE AFWIJZING, AL JARENLANG. DAT IS ZO'N NARE COMBINATIE DIE ZO DIEP BIJ MIJ BINNENKOMT AL ZO LANG !!!!!!

IK WOU DAT HAAR IETS ERGS OVERKOMT, DAN BEN IK VAN DAT HELE GEZEIK AF. MAAR IK MOET DENK ZELF GAAN, DAN BEN IK ER OOK VAN AF.

EN IK KAN ER HELEMAAL NIETS MEE !!!! KAN HET NIET UITSPREKEN NIETS NIET. EN HOE BOZER (SARCASTISCH) IK ME GEDRAAG NAAR HAAR, HOE MEER REDEN VOOR HAAR OM NOG MEER AF TE WIJZEN EN ELKE TOENADERING DIE IK ZOEK SLAAT ZIJ AF. EN OOK KWETSBAAR OPSTELLEN GAAT ZE NIET OP IN EN IEDEREEN NEEMT HAAR IN BESCHERMING EN ACCEPTEERT DAT ZIJ MIJ VOLLEDIG AFWIJST.

ZE WORDT ECHT M'N ONDERGANG. IK KAN ER NOOIT MEER AAN ONTSNAPPEN IN MIJN HOOFD.

EERST GA IK DOOD, DAN BLIJFT ZIJ NOG EEN PAAR DECENNIA LEVEN EN DAN GAAT ZE OOK VERSCHRIKKELIJK NAAR DOOD.
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

shitt !!! Die nare schoonzus m. wordT mijn waterloo !!! Waarom is ze ooit getrouwd met mijn broer. Waarom is hij niet getrouwd met een lief zachtaardige vrouw met een warme uitstraling ipv deze slang uuuugggh. Die meid gaat winnen. Ze is te diep binnen gekomen bij mij op een vernietigende manier. Ik ben straks dood en zij blijft leven en zal opgelucht zijn en in haar handen wrijven !! En zal met haar familie er geen reet om geven. Logisch ook. Ik ben al lang dood voor hen. Ik beteken NIETS voor ze. NAAR mens, dat is het.

Het is zo ONEERLIJK allemaal !!! en het is allemaal mijn EIGEN SCHULD, want ik doe het zelf in mijn gedrag en houding. IK GA HET UIT DE WEG. Ik ga het contact uit de weg !!! EN IK ZIT EMOTIONEEL DICHT. EXTRA PIJNLIJK DUS. Het voelt als onomkeerbaar en het heeft te lang geduurd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik zie steeds beelden voor me van haar afwijzende nare gezicht. Dat raakt me in mijn ziel.

MAAr aan het einde van haar leven gaat ze in hetzelfde geheel op als mij !!! en zijn we verbonden !!! Zoals alles uiteindelijk verbonden is !! En alle verschillen vallen weg !! Wat zal ze raar opkijken dan haha. Als die jaren van afwijzing voor NIETS !!!! wat een dombo ...

Het tragische is dat we diep van binnen veel gemeen hebben en elkaar zien zitten. Diep van binnen is ze een bang en doodsbang meisje dat ook veel heeft geleden en haar leven is alles behalve gelopen zoals ze had gewild !! En ze zal alleen maar angstiger worden en naarder, naarmate ze ouder wordt en om zich heen slaan en van zich afslaan en zich VERZETTEN en AFWIJZEN. Allemaal zonder resultaat.

We zouden goede vrienden kunnen zijn in een ander leven. Maar dat neemt ze mee d'r graf in. Tot de laatste snik zal ze het volhouden ! Ze zit gevangen in haar eigen pijn en haat en afwijzing. IK HEB MEDELIJDEN MET HAAR.

Ik hoop zo dat dit leven een LES is voor het volgende, anders is het zo zinloos. Dat van die les zei iemand laatst tegen me en dat vind ik een mooie gedachte. Waar is anders al dit lijden goed voor ???
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Laconiek
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 18, 2016 18:12

Re: Shout it out!

Bericht door Laconiek »

Het was toch zo leuk geweest als ik nou eens mijn hart kon luchten bij iemand die ik in de ogen kan kijken. Maar iedere keer als ik het probeer bij een vriendin gaat het fout en verpest ik de vriendschap. Mensen die mijn verhaal kennen zeggen dat ik me moet leren openstellen, maar dat wil ik niet meer. IK. WIL. HET. NIET. MEER. Het al zo vermoeiend om iedere dag weer door een kleine persoonlijke hel te gaan zonder steeds afgewezen te worden. WAAROM IN GODSNAAM LEEF IK VOOR ANDEREN ALS IK ZE TOCH IEDERE KEER PIJN WEET TE DOEN. Beter één keertje flink pijn doen en dan klaar zijn in de plaats van een leven lang met mij opgescheept te zitten.
I'll pray that one day you see: the only difference between life and dying is one is trying. That's all we're going to do, so try to love me and I'll try to save you.
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

Lestuiqe schreef:Het was toch zo leuk geweest als ik nou eens mijn hart kon luchten bij iemand die ik in de ogen kan kijken. Maar iedere keer als ik het probeer bij een vriendin gaat het fout en verpest ik de vriendschap.
je kunt het beste eerst hier beginnen, met vele malen HERHAALDELIJK helemaal eerlijk te zijn en alles eruit te gooien. Dat is toch ook al moeilijk/eng ?? (reacties of geen reacties etc. zelfde soort angsten denk ik als in het echte leven)

En als dat niet meer moeilijk is, dan kun je een stap verder .. anders wil je denk ik een te grote stap.
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Laconiek
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 18, 2016 18:12

Re: Shout it out!

Bericht door Laconiek »

1234567 schreef:
Lestuiqe schreef:Het was toch zo leuk geweest als ik nou eens mijn hart kon luchten bij iemand die ik in de ogen kan kijken. Maar iedere keer als ik het probeer bij een vriendin gaat het fout en verpest ik de vriendschap.
je kunt het beste eerst hier beginnen, met vele malen HERHAALDELIJK helemaal eerlijk te zijn en alles eruit te gooien. Dat is toch ook al moeilijk/eng ?? (reacties of geen reacties etc. zelfde soort angsten denk ik als in het echte leven)

En als dat niet meer moeilijk is, dan kun je een stap verder .. anders wil je denk ik een te grote
stap.
Dat klopt, maar om het even bot te zeggen heb ik ook behoefte om te kunnen praten met mensen die ik eh... kan zien. Mensen die ik echt ken, die mijn stem horen en mijn gezicht zien.
-----------------------------------------------------------------
JC, ik kan niet eens normaal de was doen zonder bijna *KNIP* mezelf te beschadigen Hoe kan een mens normaal leven met een hoofd zo mislukt als deze?

Edit Hope: Beschrijvingen van zelfbeschadiging zijn niet toegestaan op het forum
I'll pray that one day you see: the only difference between life and dying is one is trying. That's all we're going to do, so try to love me and I'll try to save you.
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

ja ik weet het, ik ook, wie niet ?

maar als je te maken hebt met hoge angsten of weerstanden om je echt kwetsbaar op te stellen en /of angst voor de pijn van afwijzing etc (ik weet niet zeker of dat bij jou zo is???) dan is het beter om in stapjes te denken en er naar toe te werken. Klinkt heel lullig ik weet het, maar anders kom je in een alles-of-niets modus. Dus dan is het 'OF ik praat met niemand over mijn problemen', OF gelijk het moeilijkste, 'ik stel me totaal helemaal kwetsbaar op face to face als ik iemand in de ogen kijk en uit kan huilen op iemands schouder'. En daar zit dan niets tussen voor je gevoel ....

Als je het moeilijk en eng vindt om je echt kwetsbaar op te stellen, kan het helpen om dat eerst bijvoorbeeld veel op een digitale manier te doen. Dat is niet bevredigend nee, maar de angst of moeite die je daar mee hebt (je schreef geloof ik wel is over reacties, wel of niet, en dat je jezelf vond aanstellen als je helemaal eerlijk was over je gevoelens en dat je walgde als je het terug las) kan dan geleidelijk minder worden.

Met alles-of-niets eindig je vaak met niets. Omdat de opbouw er niet is. Dan is net alsof je een moeilijk piano stuk (of een moeilijke rol op toneel) wilt spelen, zonder er geleidelijk naar toegewerkt te hebben. Of leren autorijden is ook een voorbeeld. Dat is ook irritant stapje voor irritant stapje en het gaat nooit snel genoeg voor je gevoel, maar het is niet anders.

Het moeilijke is misschien ook heel erg het vergelijken met anderen. Anderen kunnen het wel in 1 keer. Of durven zich wel helemaal kwetsbaar op te stellen en dat te blijven doen etc.

wat je erg moeilijk/eng ? vindt kun je beter stap voor stap (de stappen zijn op zichzelf misschien niet bevredigend nee) leren en oefenen. Dan heeft het meer slagingskans en heb je meer een basis waar je op terug kunt vallen. Anders wordt het zo erop of eronder, alles-of-niets, nu of nooit !
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
change
Berichten: 7226
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Shout it out!

Bericht door change »

KLAAAAAAAAAAGZANG


(hier kan het, hoop ik, in dit topic, maar vind het wel moeilijk. Het klinkt allemaal zo negatief. Wat het ook is)

En dat komt door HAAR !! :evil:
VERDOMME IK BEN HET ZAT. HET IS NIET EERLIJK EN IK TREK HET NIET MEER.

oooww .. 'schoonzuster m. doodsangst' blijft in mijn hoofd zitten als een naar virus. Het voelt alsof het mijn ondergang wordt. Wat is er veel naars samengekomen in dat mens. uiteindelijk komt het denk doordat ze in haar puberjaren/ jong volwassen getroffen is door een huidprobleem en ze heeft dus littekens op haar gezicht en hals. Net als je heel erg acne hebt gehad. volgens mij is dat zwaar traumatisch geweest voor haar en dat heeft haar hele karakter verpest !!!! Het is een demon geworden. Nu is ze op iedereen zo'n beetje jaloers en is ze niet te genieten werkelijk !! En wil ze mij PIJN doen. Het is een sprookje dat in een nachtmerrie is veranderd. Want ze was een heel leuk meisje vroeger, net als mijn nichtje nu, ze lijken erg op elkaar. En het is voor de rest helemaal geen onaantrekkelijke vrouw. Dus dat zal haar veel pijn hebben gedaan en dat wil ze nu mij dus aandoen door mij DOOD TE NEGEREN. Dat is namelijk het ergste wat je iemand aan kunt doen. Iemand DOOD NEGEREN. Ze negeert me al 8 jaar en kijkt naar me alsof ik stront ben. Ik hoop dat ze heel zwaar gestraft wordt voor dit nare gedrag van haar. Maar ze weet alles zo te draaien dat ik de kwade invloed ben. Dat het aan mij gedrag ligt etc. Ik voel ook alleen maar boosheid naar haar en dat verwijdert natuurlijk weer en geeft haar een excuus.

Ik gooi mijn eigen glazen in, want ik durf me niet kwetsbaar op te stellen en open te stellen. En het boze en sarcastische. En dat zijn allemaal redenen voor haar en haar kut familie om mij af te wijzen en afstand te houden.
En zij geniet van de pijn dat dat mij doet, want ze lijdt zelf ook. Arm mens. En het wordt alleen maar erger, naarmate ze ouder wordt en de kinderen uitvliegen. Hoe moet ze nou gaan loslaten van het leven als ze oud is ? dat kan ze helemaal niet. Ik heb medelijden met haar. Maar toch voelt het alsof ik VEEL slechter af ben dan schoonzuster doodsangst.

Nu heb ik steeds een heel sterk verlangen naar liefde :hart:, bv naar dat facebook contact nu recentelijk, en dat mens staat daar compleet tegenover in mijn hoofd en zij lijkt alles onmogelijk te maken !!! Het kan haar ook niets schelen, ze zou m'n vriendin niet eens willen ontmoeten, dat weet ik nu al !!! Ze kan niet omgaan met de jaloezie. Oud rot mens blehhhhhh.

Ik wil niet aan haar ten onder gaan, maar ze zit in mijn hoofd als een soort 'stem' veroorzaakt door 'trauma'. zo sterk is het. Ik vind het echt verschrikkelijk dat dat rot mens zo in mijn hoofd zit en mijn gevoelswereld zo bepaalt.
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
Plaats reactie