Waar werd jij vandaag boos over.

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

harry

Re: Waar werd jij vandaag boos over.

Bericht door harry » vr aug 03, 2018 19:54

gewoon boos op mijzelf dat ik zo weinig doe overdag :evil:

Hope
Moderator

Bericht door Hope » vr aug 03, 2018 21:35

Een man die een papiertje zomaar op straat weg gooide. Ik zei er wat van en werd uitgemaakt voor bemoeial. Jammer dan. Hij raapte het vervolgens wel op en ging het weg gooien. Mooi zo, punt gemaakt. Wat hij er verder van vindt kan me vrij weinig schelen.
Don't let someone dim your light, simply because it is shining in their eyes

It is my decision how I look, and your decision how you look at me

Tigers don't loose sleep over the opinion of sheep

harry

Bericht door harry » vr nov 16, 2018 19:22

dat ik 8 km naar de spar reed en geld was vergeten, dus weer terug om geld te halen.
totaal 36km gereden voor een paar boodschappen en koude handen :evil:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za nov 17, 2018 20:52

Die KUT weekendregeling!!
Ja, WAT KIJKEN JULLIE NOU! SORRY DAT IK ER BEN HOOR! KAN IK TOCH OOK WEINIG AAN DOEN DAT DIE KINDERACHTIGE KUT REGEL ER OPEENS IS.

(volgend weekend boek ik wel een hotel ofzo, zodat ik niet hier hoef te overnachten. Ohneee dan gaan jullie weer over mijn uitgavenpatroon zeuren!)

AAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik voel me echt een gigantische last. Okeu, ik mag niet in het autistenhuis overnachten van vrijdag of zondag, want ik kan natuurlijk niet mijn eigen reet afvegen zonder begeleiding. Dus moet ik weer heen en weer reizen terwijl ik het taffes druk heb, waardoor mijn moeder ieder weekend met me opgescheept zit.
Ondertussen moet ik ook alles hier omheen plannen. Rolkoffer meenemen naar stage, vrijdagochtend afwassen, en ik heb maar een halve week de tijd om al mijn shit te doen in het huishouden, waardoor ik nooit op tijd mijn wekelijkse huishoudelijke taak afkrijg.

Nou ja, daarnaast gaat ook mijn proeftijd beoordeeld worden of ik wel goed mijn huishouden kan inplannen en kan oppakken in het huis. JA, LEKKER STOM ALS IK IN HET WEEKEND WEG MOET!
Ik moet leren plannen. Daarom woon ik (onderandere) in een autistenhuis. Maar ik mag dan in het weekend miet thuisblijven om nog bijvoorbeeld schoon te maken en dan heb ik maandagmiddag mijn taak nog niet gedaan tijdens het bewonersoverleg en krijg ik daar weer gezeur over.
ik begin die hele regeling steeds kutter te vinden!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

celine

Bericht door celine » di nov 27, 2018 13:43

Dat je belangstelling toont en eigenlijk gevraagd wordt dat niet te doen ,en dat op een hatelijke manier !
Als het jou uit komt dan heb je me nodig ,maar gaat het ff wat minder dan mag ik oprotte ,zo voelt het !!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo dec 09, 2018 20:17

Ik wil niet meer gehandicapt zijn.....
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

Plaats reactie