Waar werd jij vandaag boos over.

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Cornflower

Waar werd jij vandaag boos over.

Bericht door Cornflower » di jun 19, 2018 12:12

Ik omdat me hotmail extreem veel nukken had en dat ziggo me pc naar de malle moeren heeft geholpen.
Dat ding krijgt soms echt een flinke tik,in mijn fantasie gebruik ik het liefst een ketting zaag op dat ding grrrrr :evil: .
Typ je een stuk even later is het weg!!!

suzie

Re: Waar werd jij vandaag boos over.

Bericht door suzie » di jun 19, 2018 16:38

mezelf... Voel me hele dag al beroerd.. te veel spanning en stress

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » wo jun 20, 2018 17:56

Niet vandaag hoor, maar ik kreeg een keer een mailtje binnen met "afwijzing voor sollicitatie" als onderwerp, met daarin.. nou ja. Een afwijzing voor een sollicitatie. Kutmailtje natuurlijk, en ze stuurden ook nog eens een soort feedbackformulier mee over hoe ik vond dat mijn contact met de organisatie was verlopen :shock:
Of ik dat even wil invullen en wil deelnemen aan hun onderzoek...
wat denken ze nou?! dat ik, na een afwijzing op een sollicitaitie, vrolijk en tevreden dat feedbackformulier in ga vullen?! Wat een superdomme organisatie is dat zeg, en dan willen ze mij nieteens in dienst hebben..
En de autismebegeleiding heeft maandenlang geroepen dat ik daarbij moest solliciteren omdat er een grote kans was dat zij mij wel aan zouden nemen. Ook nogeens behoorlijke begeleidingsverspilling geweest dus.

Verder ontvang ik telkens mailtjes met vacatures van een studentenuitzendbureau, maar telkens als ik reageerde op die maitljes werd ik afgewezen door dat uitzendbureau.. Ik woonde te ver/was niet genoeg beschikbaar/had geen ervaring/etc. Lekker handig als het een flexibel uitzendbureau zou moeten zijn. Nu ontvang ik die mailtjes nog, maar ik kan me er niet voor afgemelden via gmail ofzo, dus ik heb het adres maar geblokkeerd.
En.. nou ja, toen kreeg ik vandaag een smsje met een vacatureallert! WTF! Als ze me niet kunnen mailen gaan ze me maar sms'en?! En ik laat al een jaar lang ofzo niks van me horen dus waarom ze me niet al lang uit hun contacten verwijderd hebben is me ook een raadsel. Ik krijg bijna de neiging om ze boos op te bellen met dat ze eens moeten stoppen met me telkens te sms'en en te mailen als ze me toch nergens voor in willen zetten.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

Violence

Bericht door Violence » vr jun 22, 2018 16:12

Iemand stoorde me terwijl ik super geconcentreerd was. Just don't.
''I gotta let you go, no more sleepless nights.''

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » vr jun 22, 2018 18:15

Ik ben nog altijd boos op mijn familie dat ze me te lang op mijn eerste middelbare school lieten.
Wat ik daar allemaal van leeftijdsgenoten naar mijn hoofd kreeg is nog altijd, na 10 jaar, niet met woorden te beschrijven. Ze hadden me niet "nog even op die school moeten laten zitten, want het gepest houdt vanzelf wel een keer op". Zo werkt dat niet, en zeker bij die debielen daar niet. Hen viel ook helemaal niks te leren.. Ik snap het gewoon niet. Ik heb nu na 10 jaar nog altijd psychologische hulp nodig vanwege problemen met mijn zelfbeeld en andere geestelijke klachten, wat merendeels ontstaan is in die tijd.. Eigenlijk zouden die pestkoppen dan ook de rekening van de psycholoog moeten betalen.
Er is gewoon altijd veels te gemakkelijk over gedacht door mijn ouders. Tja, jullie hoeven er niet heen! Jullie hoefden niet dagelijks door te maken wat ik daar heb doorgemaakt en het is allemaal deels jullie verantwoordelijkheid geweest!
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

celine

Bericht door celine » za jun 23, 2018 21:13

Dat ik hoorde dat er voor het derde jaar op rij kanker is vastgesteld bij mijn buurvrouw :help:

1234567

Bericht door 1234567 » zo jun 24, 2018 12:16

Dat ze weer met zn allen naar oma gaan na de mud race zonder mij (Self fulfilling prophecy van mij weet ik ook wel) ben al lang niet bij oma geweest
tranen :hart: kwetsbaarheid

You can call me: 1234

alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo jul 01, 2018 12:24

Ow, even een greep uit de collectie Wat-maakt-soulsearcher-boos dingen.

-dat mijn ouders me nog altijd niet resprecteren. Daar heb ik inmiddels verschillende voorbeelden van... Ik hoor ze gewoon nooit zeggen: "oke soul, ik vertrouw er op dat je een goede weloverwogen beslissing hierin hebt gemaakt", of "ik respecteer je". Ik krijg altijd heel veel "ja, maar..." naar me kop. Ja, maar je vader dit. Ja, maar je broers dat. Ja, maar ik dit. Dus jij doet het nooit goed! Maar dat zijn niet altijd verwijten ofzo, maar ook stomme nutteloze adviezen waar ik niet om gevraagd heb. Ja, als ik al de keuze heb gemaakt om (tijdelijk bij J te logeren/te gaan lenen bij duo ipv van mijn spaargeld te leven/deze vakantie te boeken/..) zit ik niet nog om jullie mening te wachten. Ik maak deze keuze en daarmee punt uit! Als ik jullie mening wil vraag ik die wel.
Of ze zien mijn mening gewoon niet als een mening, en ik ben al opgegroeid met dat idee. Als ik bijvoorbeeld aangaf dat ik niet meewilde met mijn vader op vakantie(omdat ik gewoon vind dat hij zich totaal niet kan verplaatsen in mijn belevingswereld en daarom een eerstegraads randdebiel is, en die vakantie dus totaal niet is afgesteld op wat ik wil en ik daarom gewoon een kutvakantie heb), dan kreeg ik nog heel vaak te horen van hem, tot bijna het punt waarop mijn vader vertrok op een volgende vakantie: "ohja, dan houdt ik dat plekje vrij in de auto, voor als soul toch nog mee wilt". Ja, maar ik had al 10x aangegeven dat ik niet mee wil, en die mening veranderd echt niet opeens. Hoe vaak moet ik nog iets aangeven voordat dat binnenkomt bij die man?

-iets wat er vorig jaar is gebeurd

-dat ik mijn complete dindsdag heb vrijgepland omdat er dan iemand op bezoek komt. Ik had dat donderdag afgesproken en pas vandaag om de presieze tijden gevraagd, dus ik heb mijn complete dag vrij gehouden."oke, ik moet wel om 18.00 weer weg". Oke, en hoe laat ben je er? "ja, na mijn therapie". Oke, maar hoe laat is dat? "ow, therapie is om half 3 klaar". Dus, als je een uur reistijd rekend is diegene half 4 hier en kan degene met wie ik dinsdag afspreek maar 2.5 uur lang bij mij blijven, en heb ik opeens een hele middag over. Lekker handig.

-Owjaa, ik vroeg eergisteren aan I of ie nog eens af wilde spreken. Kreeg ik: "Ow ja hoor dat kan wel een keer deze vakantie"
Gast, deze vakantie duurt 8 weken. Wees iets specifieker.... Dan lijkt het er op dat ie het nietecht wil ofzo. Zeg gewoon, ja volgende week weekend? Of maandag volgende week? Daar kan ik tenminste wat mee.

-het feit dat alles tussen mij en A en J op whatsapp een beetje eenrichtingsverkeer is. Ik plemp heel veel memes en andere onzin in de whatsappgroep en ze reageren nieteens. Ik zie dan wel twee blauwe vinkjes. Lul ik teveel ofzo? Of hebben ze gewoon geen tijd en vergeten ze te reageren? Of vinden ze de plaatjes niet leuk? Dan denk ik af en toe, laat maar zitten enzo.. Wat is het functioneel nut van deze groep als alles alleen maar vanuit mij komt? Op school zijn ze dan weer vet aardig, maar ik mis gewoon hierin iets. Een stukje enthousjasme ofzo.

-dat de sportschool smiddags dicht is in het weekend

-dat ik me eigenlijk taffes eenzaam voel.

-Dat mijn huisgenoten klagen dat ze keukenspullen kwijt zijn, terwijl het al maandenlang in de vensterbank staat, waar ik het heb neergezet omdat ik het uit liefdadigheid voor ze heb afgewassen als ik de keuken heb opgeruimd. Vervolgens blijft alles daar dan voor altijd in de vensterbank staan, wardoor die nu volstaat met allemaal schone vaat, waardoor de huisbaas nu is gaan klagen daarover. De vensterbank moet weer leeggeruimd worden. Ja, dan moeten mijn andere huisgenoten eens beter opletten. Als ze iets kwijt zijn, het ligt in de fucking vensterbank.. Ik probeer het ook alleen maar goed te doen.

-Dat zo'n milkshake van de kruidvat waarmee je gewicht zou verliezen eigenlijk totaal niet vuld. Ik heb nu nog honger na een halve liter gezonde milkshake.

-dat ik mijn toetsweek heb verknald. serieus. Ik heb twee weken vrij genomen om te leren, en kom ik daar, blijken die toetsen echt super moeilijk te zijn. Helemaal voor niks zo hard gewerkt.. Ik snapte er daar in het tentamenlokaal echt helemaal niks van.

-Dat nu alle ogen gericht zijn op het begeleid wonen. Ik betrap er nu mezelf op dat ik dat ook doe, maar dat dacht ik ook toen ik bij de psycholoog begon, bij de autistenbegeleiding begon, en bij de vorige psycholoog begon. "ja, dit gaat me redden". Maar misschien gaat het me wel helemaal niet redden. Het lijkt er op dat mensen denken dat meteen alle problemen hierdoor weggetoverd zijn, maar dat is wel heel makkelijk gedacht en wieweet is dat met het begeleid wonen ook niet zo.
Smile like a donut

celine

Bericht door celine » ma jul 02, 2018 19:17

Die vieze cluster vliegen hier ,het stikt ervan en schijten alles onder :(

harry

Bericht door harry » ma jul 02, 2018 19:20

stoute vliegen celine, stuur ze maar weg :wink:

celine

Bericht door celine » wo jul 04, 2018 20:30

Klote hitte word er sloom en chagrijnig van !

harry

Bericht door harry » do jul 05, 2018 17:49

inderdaad de hitte en boos opmij zelf dat ik er nog ben.

Lorraine

Bericht door Lorraine » do jul 12, 2018 12:01

Ik weet niet of ik dit ook als reactie mag geven. Maar ik word héééééél erg kwaad over hoe er wereldwijd met dieren omgegaan wordt!!
Als ik een aantal voorbeelden mag geven: heel veel mensen eten vlees, en dan ook nog vaak heel veel. Ik vraag me af of er excuses zijn voor deze massamoord. (Mensen zeggen meestal dat ze het zo 'lekker' vinden, maar mag dat een excuus zijn eigenlijk)?! Zeker nu er steeds meer misstanden aan het licht komen, óók in Nederland! :shock: Niet dat er zoiets bestaat als 'diervriendelijk vlees', behalve vruchtvlees en vleestomaten dan. Maar als al die slachthuizen zich ten minste aan de wet zouden houden, dan zou dat al een héél klein beetje schelen....
Die misstanden die er geregeld in slachthuizen plaatsvinden, die zijn bij vissen meestal niet eens verboden! Die mogen 'gewoon' onverdoofd geslacht worden, schandalig!! Ik erger me dan ook paars aan die mensen die zich 'vegetariër' noemen, terwijl ze wel vis en andere waterdieren eten..!..
Een ander onderwerp dat bij mij heel gevoelig ligt, zijn dierproeven. Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen, waarom je iets dat je niet met een mens mag doen, wel dieren aan zou mogen doen! Maar de laatste jaren zijn er ook steeds meer twijfels of de tests die ze op dieren doen, wel bruikbaar zijn voor mensen! Het is ook zo hypocriet, dat het testen van cosmetica op dieren in Nederland (terecht)! verboden is. Maar dat dierproeven voor huishoudelijke producten (bijv. afwasmiddel en wasmiddel) wél wettelijk verplicht zijn!! :shock:
En wat te denken van de huisdieren die zonder nadenken worden aangeschaft. Die in een te klein hok zitten, en/of niet eens een soortgenoot hebben! Mensen zijn kennelijk te eigenwijs/te laks om zich er even in te verdiepen vóórdat ze aan huisdieren beginnen!!
Ja, sorry voor deze enorme klaagzang. Maar dit maakt me niet alleen vandaag boos, maar ik pieker er dag in dag uit over!! Daar schiet je niks mee op. Maar toch kan ik het niet loslaten....

Plaats reactie