Gebroken hart.

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Cornflower

Gebroken hart.

Bericht door Cornflower » do nov 16, 2017 19:38

Dag allemaal

Tja hier zit ik dan,bijna winter de zomer van 2017 een zomer om nooit te vergeten.
Leerde iemand kennen,wel ouder als ik ik heb nooit goede ouders gehad,leefde op de keien.
Een jeugd als ciske de rat,maar ik leerde iemand kennen,zag hem als me vader.
Een maand geleden ging ik finaal op me bek,het was over hij wilde me niet meer.
Me hart brak,zit zelf momenteel in staats rechtszaken verwikkeld.
Hij was me steun en toeverlaat,ik mis hem zo me hart is gebroken,ik verslaap me,eet niet meer.
En kwam zelfs de te laat bij de arts aan,daar ga ik ook niet meer heen.
Het is nu een week geleden maar wat kan je op je bek gaan als je hart breekt.
Vroeg me af,zijn hier meer mensen?die dit overkomen is.
Zo ja hoe kwamen jullie erover heen.

Groetjes

Violence

Re: Gebroken hart.

Bericht door Violence » zo dec 24, 2017 21:46

Ik denk iedereen wel. Probeer heeeel veeeel afleiding te zoeken, maar vooral ook het verdriet toe te laten. Weg stoppen maakt het uiteindelijk alleen maar erger. Veel sterkte :hug:
''I gotta let you go, no more sleepless nights.''

celine

Bericht door celine » do jan 04, 2018 21:53

Ik denk dat het hier iedereen wel eens is overkomen .
Mij althans wel ,ook ik at niet meer en sliep nauwelijks ,het ergste was nog dat hij een week naderhand met een goede bekende van mij rondliep .Ohh hij was zo verliefd op bij ,maar goed dat heeft bij mij een hele tijd pijn gedaan en ik dacht toen dat het nooit meer goed met me kwam .Het heeft zijn tijd nodig en geef het die ook ,en geloof me ook dit gaat voorbij :hart:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jan 06, 2018 02:04

Dit is heel bekend. Toevallig vorige week ook weer mee te maken gehad. :broken:
Ik kwam binnen met mijn backpackspullen in de slaapzaal in Groningen waar ik een week lang een verenigingsvergadering ging houden, en het eerste wat ik daar na een lange reis zie zijn N en zijn huidige vriendin T.
N is een letter waar ik veelvoudig over geschreven heb.. dus dat zit nogal diep. Ik denk niet dat ik ooit zo veel van iemand kan houden zoals van N.
En om van dit zeer pijnlijke weerzien even bij te komen ben ik mezelf maar kapot gaan zuipen zodra de bar open was.
Toen ben ik straalbezopen tegen iedereen huilend gezegd dat ik altijd van N gehouden heb..
En ondertussen hebben N en zijn chick totaal niet naar me omgekeken(duh, ik verbrak het contact een jaar geleden).
Iedereen was verder super lief die avond, dat wel. Maar ik schaam me kapot.
Ik heb in mijn bezopen toestand N en zijn vriendin een biertje aangeboden, maar ze wilden niks met me te maken hebben. Nog altijd niet na een jaar, dat was enorm pijnlijk.
Maar ja, nu weet de hele vereniging onbedoeld dat ik verliefd was op N. Ik heb mezelf echt behoorlijk moed in gedronken voordat ik ze überhaupt een biertje aan bood. Ik denk dat ik daarna zo verdrietig ben geworden.... :cry:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

Violence

Bericht door Violence » di jan 09, 2018 17:11

Ik weet nu hoe het voelt. En ik wil het nooit meer meemaken.
''I gotta let you go, no more sleepless nights.''

Plaats reactie