Wat zegt je innerlijke stem jou

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
Deniz

Wat zegt je innerlijke stem jou

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 18:46

dat ik..

Deniz

Re: Wat zegt je innerlijke stem jou

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 23:52

dat ik als jongen wellicht niet de 'behoefte' had gevoeld om richting anorexia te gaan..
ik dacht nl. dat je als vrouw zijnde dik zou worden al snel en dat wilde niet want dan zou ik niemand worden
en ik dacht dat je als jongen de wereld veel meer mocht kennen in al zijn facetten en 'overal' van mocht proeven, klinkt misschien 'ouderwets' maar dat trok me ook meer, dat ik gewoon alles mocht zijn en stoer en lief en aardig en niet aardig en gewoon... alles

Deniz

Bericht door Deniz » do mar 09, 2017 14:44

dat ik eenzaam doodga, in stilte, plotseling aan (hopelijk een hartaanval) of in nood in een ziekenhuis met gevolgen van eetprobleem (vooral) en dat ik me dan megarot ga voelen en vies en rot en dood wil en verder niets en pijnstillers wil en dood wil en dat dat.. nog wat gaat worden dan. Dat ik nooit aan zelfmoord toekom, maar dan misschien wel. :help:

Deniz

Bericht door Deniz » do mar 09, 2017 14:46

dat ik werkelijk ben blijven steken in de generatie van mijn moeder en dat me dat laaiend maakt en in gevangenschap, mijn moeder is een eng statement, gelukkig heb ik een broer die er het zelfde over denkt en hetzelfde mee heeft gemaakt en nog erger, alleen kreeg hij geen eetstoornis en kan hij er boven staan, is het niet totaal in hem gaan zitten, maar zijn mijn bevindingen (dus) waar, want mensen vullen nog steeds in hoe het moet of kan of zal zijn wat ik denk of niet denk.
ik houd van mijn broer want hij weet hoe mijn moeder mij gek heeft gemaakt.

Deniz

Bericht door Deniz » do mar 09, 2017 22:57

dat ik niet meer lang leef :(

Plaats reactie