Wat zegt je innerlijke stem jou
Moderator: Modgroep
Wat zegt je innerlijke stem jou
dat ik..
Re: Wat zegt je innerlijke stem jou
dat ik als jongen wellicht niet de 'behoefte' had gevoeld om richting anorexia te gaan..
ik dacht nl. dat je als vrouw zijnde dik zou worden al snel en dat wilde niet want dan zou ik niemand worden
en ik dacht dat je als jongen de wereld veel meer mocht kennen in al zijn facetten en 'overal' van mocht proeven, klinkt misschien 'ouderwets' maar dat trok me ook meer, dat ik gewoon alles mocht zijn en stoer en lief en aardig en niet aardig en gewoon... alles
ik dacht nl. dat je als vrouw zijnde dik zou worden al snel en dat wilde niet want dan zou ik niemand worden
en ik dacht dat je als jongen de wereld veel meer mocht kennen in al zijn facetten en 'overal' van mocht proeven, klinkt misschien 'ouderwets' maar dat trok me ook meer, dat ik gewoon alles mocht zijn en stoer en lief en aardig en niet aardig en gewoon... alles
dat ik eenzaam doodga, in stilte, plotseling aan (hopelijk een hartaanval) of in nood in een ziekenhuis met gevolgen van eetprobleem (vooral) en dat ik me dan megarot ga voelen en vies en rot en dood wil en verder niets en pijnstillers wil en dood wil en dat dat.. nog wat gaat worden dan. Dat ik nooit aan zelfmoord toekom, maar dan misschien wel. 

dat ik werkelijk ben blijven steken in de generatie van mijn moeder en dat me dat laaiend maakt en in gevangenschap, mijn moeder is een eng statement, gelukkig heb ik een broer die er het zelfde over denkt en hetzelfde mee heeft gemaakt en nog erger, alleen kreeg hij geen eetstoornis en kan hij er boven staan, is het niet totaal in hem gaan zitten, maar zijn mijn bevindingen (dus) waar, want mensen vullen nog steeds in hoe het moet of kan of zal zijn wat ik denk of niet denk.
ik houd van mijn broer want hij weet hoe mijn moeder mij gek heeft gemaakt.
ik houd van mijn broer want hij weet hoe mijn moeder mij gek heeft gemaakt.
dat ik niet meer lang leef 

Dat ik een moeilijk zwaar leven heb, en dat ik een fokking gestoorde borderline ben
- soulsearcherx
Dat niemand wil omgaan met zo'n domme autist als ik, of alleen maar met me omgaan omdat ze me zielig vinden
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever
Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
- soulsearcherx
Dat ik veels te onzeker en bang aangelegd ben om HBO af te maken
Smile like a donut
- soulsearcherx
En ik ben veels te dom voor die toets van morgen
Smile like a donut
Dat als je blijft herhalen er uiteindelijk altijd wel iets verandert
tranen
kwetsbaarheid
You can call me: 1234
alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

You can call me: 1234
alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)