Stel een vraag aan de persoon onder je

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

nee denk het niet... ik had vroeger echt geen behoefte aan sova op school.. pfff sociale vaardigheden echt ik vond dat het k*tste vak wat er was in de week.. maar goed het hoorde wel in mijn les pakket.. heb ik er toen wat aan gehad nee totaal niet.. omdat het altijd over algemenen onderwerpen ging.. van ja hoe ga je een solicitatie gesprek in.. voor een baan.. enzo.. pff boeide mij dat..
heb hem later nog een keertje gehad in mijn opnamen.. toen was hij veel lastiger voor mij.. omdat ik toen met me problemen ook aan het dealen was.. en nu merk ik wel van ja toen had ik er meer aan dan toen ik hem op school had gehad..


vind je dat de leraren ook niet streng genoeg zijn ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Pietje »

Ik weet niet of het mwt strengheid te makrn heeft. Sommige leraren hebben natuurlijk overwicht en geven hun vak goed genoeg zodat mensen het willen leren. Anderen hebben de klas niet onder controle en of weten elk vak saao te maken. Voor mij is het meer dat veel leraren simpelweg niet goed genoeg in hun vak zijn

Wat wou jij vroeger worden als je groot was?
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Dat verschilde. Het ene moment wilde ik boerin worden, het andere moment kapster :lachen1:
En het zou ook kunnen dat ik juf of stuwardess wilde worden, maar dat weet ik niet meer.

De lening van duo zou standaard moeten worden omgezet in een gift?
Ik moet al mijn hele inkomen lenen, voor gewoon simpelweg mijn basisbehoeften als mens. Zo zadel je eigenlijk iedereen die studeert op met een torenhoge schuld, omdat ze moeten eten/slapen! Zoals iedereen!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Gatita »

Helemaal waar! Ken dat helaas, had geen mazzel iemand mijne betaalde maar volgens DUO zou R(vader) dat toch moeten dit deed hij niet dus ik kan echt niets dankzij die schuld.


De dader uit Den Haag lekker terug naar Syrie sturen? Geen verblijf in NLse gevangenis maar liniadirecte terug! ?
Dat zou eigenlijk de straf voor al dit soort gevallen moeten?

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Jazeker! Alle vluchtelingen en andere allochtonen die zich misdragen moeten terug! :evil:

Zou het kunnen dat Nederlanders altijd over het weer 'klagen' omdat we hier zoveel verschillende soorten weertypes hebben? Nu is het extreem warm(maar mij hoor je niet klagen!), En over een half jaar kan het hier vriezen en sneeuwen. We zijn dus niet 1 type gewend volgens mij?
Dus Nederlanders zijn niet klagerig van aard, maar het land is gewoon te wisselvallig om aan iets gewend te raken?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
change
Berichten: 7250
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 16:04

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door change »

Ja zou best kunnen. De grote verschillen tussen lente zomer en herfst winter in nl. biedt reden tot klagen. Mssn in tropische klimaten minder ? Omdat het daar altijd warm is ? En nooit koud.


Hoe zie jij jezelf over 5 jaar ?
Verbinden

Even lijkt elke afstand te vervagen,
Valt alles samen in contouren aan de horizon
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Ik hoop gezond te blijven ,het werk te doen dat ik nu doe en ook het vrijwilligerswerk .
Wel zou het supervet zijn alser een kleinkind zou zijn of onderweg .









Wat is jou grootste wens
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Pietje »

Gezonde kinderen mogen krijgen

Wat is jou grootste angst?
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Dat mensen mij zien zoals ik mijzelf zie..


Wat vind jij van dit weer ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Gatita »

Afgrijselijk! Vooral dan in Nederland. Heb met dit weer gewerkt in Spanje en Frankrijk (erger zelfs) en dat vond ik niet erg.


Wat doe jij op dit soort dagen het liefst?

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Lekker buiten van de zon genieten met een muziekje en een drankje :zomer:

Vind jij dat abortus verplicht zou moeten zijn zolang iemand nog onder een bepaalde leeftijd is/nog naar school zou moeten gaan? Zodat er geen tienermoeders ontstaan?
(Verder vind ik dat je zeggenschap hebt over je eigen lichaam, maar jezelf opzadelen met een baby als je nog te jong bent zou niet moeten kunnen)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

nee daar ben ik echt op tegen abortus verplicht stellen. ik ben niet tegen abortus en vind dat iedereen zelf
een keuze mag maken ongeacht als ze jong is. even wat anders. de leeftijd om een kind te krijgen is nu veel later geworden.
vroeger was het heel normaal als je een kind kreeg op je 18e.

vind je ook dat mannen tegenwoordig wel erg veel betrokken worden bij de zwangerschap.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

nee.. een man pompt het spul er ook in.. dan moet hij de verantwoordelijkheid ook maar er voor dragen en er bij betrokken bij de zwangerschap.. en niet er voor weg lopen..



heb jij er spijt van dat je hulp gezocht hebt als je hulp hebt ? en zo niet wat houd je tegen om hulp te zoeken ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

haha kleintje :) leuk antwoord

nee ik heb geen spijt dat ik hulp heb gekregen en ben er blij mee.
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Even een vraagje toevoegen:

Hoe kunnen we het beste het radicaliseren van moslims tegengaan?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie