Stel een vraag aan de persoon onder je

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Niet zeggen wat ik denk of voel tegen mensen die me willen helpen



Waardoor kom jij tot rust ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Geen idee waardoor ik tot rust kom. Daar ben ik na 22 jaar en 11 maanden nog niet achter.
Ik denk door mezelf eerst zwaar fysiek of mentaal te vermoeien en mezelf dan op mijn kamer op te sluiten zonder prikkels. Dan hoor je me de hele avond niet :zwaai1:

Welk zelfverwijt heb je?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Dat ik niet de moeite waard ben om aandacht te geven en aandacht te vragen van mensen



Welk jaargetijde vind jij het fijnst
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door celine »

Nu de lente en over een paar maanden de zomer .







Hou jij van carnaval en ga je het vieren ?
Norah
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 11, 2019 03:03

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Norah »

Ja effe weer keer feesten met vriendinnen. Ik hou van die muziek en heb daarnaast mijn vriendinnen al een hele tijd niet gezien :)


Waar kijk je de komende weken erg na uit?
You never fail until you stop trying :hart:
freya25
Berichten: 104
Lid geworden op: do feb 14, 2019 23:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door freya25 »

Ergens naar uitkijken doe ik al jaren niet meer.


Welke woorden van een therapeut zijn je het meest bijgebleven?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

Dat ik soms wel eens op een kleuter lijk die niet dat snoepje uit de snoeppot krijg als ik boos werd op haar om een situatie uit onmacht.... dan zei ze kleintje je bent niet een kleuter die geen snoepje mag uit de snoeppot of niet 🤔 ... :wink:

Wat is iets waar ze je s'nachts voor wakker mogen maken
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door harry »

euhja zeker als het huis in de brand staat.

wat ik vreemd vind is dat er bijna geen vraag meer is naar oude dingen (antiek) ook de waarde zak erg.
nu is het in om interichten met spullen uit de jaren 60 en 70. waar wel veel vraag naar is. weet je ook hoe dat komt?
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Geen idee. Heeft het met een voorgaande babyboom generatie te maken, die nu tegelijkertijd hun huis in een klassieke stijl willen inrichten?
Er zijn naar verhouding veel gepensioneerden ten opzichte van jongeren. Vandaar dat de markt naar oude spullen weer aan kan trekken.

Wat denken jullie dat het gevolg is van de brexit voor Groot Brittannië? En voor Europa?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

Jij stelt wel ingewikkelde vragen :wink:
Ik denk dat GB nogal buiten de boot gaat vallen in alles. Qua handel maar ook qua politiek. En dat ze daarmee zichzelf in de vingers zullen snijden. Het bedrijfsleven is niet gebaat bij verschillende normen in een ander land (Certificaten etc uit GB hebben hier geen waarde meer en andersom) en uitgebreide grenscontroles op niets af met de wachttijden die daar bij horen.
Daarnaast wordt nu dus alles bepaald door de landelijke politiek en hoewel dat misschien heel aantrekkelijk lijkt is het dat voor minderheidsgroeperingen misschien niet zo.
Aan de andere kant was GB altijd al een beetje de vreemde eend in de bijt zonder Euro. En wilden ze altijd al vooral de lusten en niet de lasten.

Wat vind jij ervan dat het FvD zo groot geworden is bij de laatste verkiezingen?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door kleintje1980 »

moest toch effe opzoeken welke partij het was.. want euhhh ik heb niet gestemd dus ik mocht ook niets zeggen van jouw :lachen1:
maar die zijn toch ineens super opgekomen van 0 naar heel erg veel... dat is opzich wel super knap.. nu hopen dat ze ook iets nuttigs inbrengen in de 1e kamer...


Wat zou jij doen als een huisgenoot blowt... en jij zelf een wiet verslaving gehad hebt ? zou je dan naar je begeleiding gaan of niet ?
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

Hangt ervan af of er huisregels zijn waarin staat dat je niet mag blowen. Als wel, dan zou ik het aangeven. Als niet, dan zou ik zelf een oplossing zoeken om hiermee om te gaan.

Heb jij een verslaving?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
babe
Berichten: 49
Lid geworden op: zo nov 20, 2016 20:58

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door babe »

Ik denk het wel, geen illegale verslaving. Maar ik heb (als vele mensen) een suikerverslaving. IK probeer wel gezond te eten maar ik kan er niets aan doen als mijn handen zonder dat ik het echt wil de snoepkast ingaan.

Wat zou je graag willen, kunnen doen?
De zin van het leven schrijf je met je hart en ziel. :hart:
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door soulsearcherx »

Euh, dat is best wel divers.
-ik wil dat er een oplossing komt voor alle vervuilende industriëlen, oorlog, kinderarbeid en dierenleed in de wereld en dat er geen grote geldstromen meer worden geïnvesteerd in wapenhandel maar in duurzame oplossingen.
-N voor me kunnen winnen en hem voor altijd bij me houden
-een normaal meisje worden
-zorgen dat er alleen maar respect, geborgenheid en liefde is in de wereld.
-mijn hele leven dingen doen die ik leuk vind als ik klaar ben met mijn studie, zoals bijvoorbeeld vrijwilligerswerk waarbij ik wel wordt gewaardeerd
-..

Is de verleden tijd van William Shakespeare WouldIwas Shookspeared?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Stel een vraag aan de persoon onder je

Bericht door Hope »

Wow moest ik die even zes keer lezen voordat het door drong :oops: Ik vind het origineel gevonden!

Wat is jouw favoriete film?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Plaats reactie