filosofie hoekje

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

1234567

Re: filosofie hoekje

Bericht door 1234567 » zo aug 28, 2016 18:52

Haha die laatste reactie is echt grappig :hihi:
tranen :hart: kwetsbaarheid

You can call me: 1234

alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

Deniz

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 01:18

illuminati overduidelijk, verklaart zoveel hoe het hier op aarde is, dan hoef je niet meer te filosoferen, want die filosofie over hoe het leven zou, moeten of kunnen zijn wordt overspoeld en maakt filosoferen zinloos.
waarom de aarde draait dat weet ik niet, dat staat er iig los van.. gelukkig

Michael32

Bericht door Michael32 » wo mar 08, 2017 01:25

Deniz schreef:
wo mar 08, 2017 01:18
illuminati overduidelijk, verklaart zoveel hoe het hier op aarde is, dan hoef je niet meer te filosoferen, want die filosofie over hoe het leven zou, moeten of kunnen zijn wordt overspoeld en maakt filosoferen zinloos.
waarom de aarde draait dat weet ik niet, dat staat er iig los van.. gelukkig
Ik hoorde dat Beyonce ook lid van illuminatie is..
Waar kan ik lidmaatschap aanvragen ?
Of wordt je daarvoor gelecteerd ?
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:

Deniz

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 01:46

Lidmaatschap?

het is besloten, je komt er niet zomaar in, tenzij je een gave hebt en ze jou heel goed kunnen gebruiken voor vooral geld,
zullen ze je verleiden, en heel veel artiesten worden ingeleid of trappen in de aanbiedingen die muziekmanagers doen..
sommigen worden van jongs af aan geïntroduceerd zoals Britney spears en michael jackson
vanwege hun talenten

het is te vreselijk voor woorden,

ze hebben handlers, een soort van mensen die hen in bedwang weten te houden door oa. mindcontrol technieken op hen los te laten in ziekenhuizen,

er gebeuren echt de vreselijkste dingen met artiesten :(

ze zeggen ook vaak.. I sold my soul to the devil Ze flippen vaak als ze een jaar of 30 zijn en er dan achterkomen in wat voor shitwereld ze werkelijk leven en ze continu de druk voelen van alle mensen die belang hebben bij hen of hun en zich geen seconde meer vrij van die druk voelen, ze er niet langer tegen kunnen en hun mond opendoen of doodgaan aan drugs en andere ellende.
Als ze niet (langer) doen wat hen opgedragen wordt en ze een openboek worden voor de wereld, wacht hen (langzame) uitschakeling, of snel, afhankelijk van hoe ze het brengen naar de wereld en of de wereld doorheeft hoe het werkelijk zit..
zoals bv. bij Michael Jackson.

Deniz

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 15:06

Veel mensen uit die families willen er ook uit, maar hebben geen keus. Ze hebben dan voor de rest van hun leven zwijgplicht en dan nog kan hun naam zwart gemaakt worden of dat ze zelfs vermoord worden op het moment dat men vermoed dat de 'uittredende' zich niet aan de zwijgplicht houdt, of dat hij of zij gewoon 'lastig' gedrag vertoond zodat aan het licht kan komen waar zij mee bezig zijn.

Alle potentiële gevaren worden in het ergste geval uitgeschakeld.

Er zijn veel getuigen vermoord na 9/11 die allemaal dingen hebben gezien en gezegd in getuigenverklaringen die niet gelijk waren aan de officiële berichtgeving over het voorval die dag, waarop dus duidelijk wordt, dat ze de torens bewust hebben laten instorten, dat het een idd. een 'inside job' was.
Juist de mensen die dus verheldering wilden nadien en daar voor hun mouwen opstroopten om de waarheid naar boven te halen, zijn vermoord.

zo ook destijds omtrent Marc Dutroux.

hoe meer een zaak stinkt.. hoe langer de rechtszaak duurt, bij marc dutroux duurde het meer dan 8 jaar,
tijd genoeg om tientallen getuigen om het leven te brengen. :(

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » wo apr 04, 2018 18:44

Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen:

Hoe zou doorgaan eigenlijk aanvoelen? Zou het pijn doen of voel je juist helemaal niks? :denken:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

kleintje1980
Moderator

Bericht door kleintje1980 » wo apr 04, 2018 18:57

tja doorgaan doet denk ik altijd wel pijn.. want euuh een leven doet altijd pijn.. want daar gebeuren nu eenmaal dingen in.. ik heb nog nooit een leven gezien waarin alles perfect gaat en waarin je geen pijn voelt.. zou het wel.. je bent toch geen robot.. zou soms wel handig zijn dat je een knopje in je hoofd hebt dat je je emoties en gedachtes even gewoon uit kan zetten of op pauze als je er effe genoeg van hebt en op het moment dat je weer genoeg energie hebt dat je weer zegt ik zet het weer aan en ga weer verder met voelen..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do apr 05, 2018 14:08

Wat zou je voelen als op het moment dat je sterft? Of voel je dan helemaal niks?
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do apr 05, 2018 14:16

En in welk opzicht zou ik door mijn autisme de wereld anders kunnen waarnemen dan anderen? En hoe zou ik er dan ooit achter moeten komen dat mijn manier van waarnemen "anders" is? :denken:
Want hoe zien normale mensen de wereld, en is dat anders dan wat ik door mijn autististische bril ervaar?
Smile like a donut

kleintje1980
Moderator

Bericht door kleintje1980 » do apr 05, 2018 14:24

Nou als ik naar de dood kijk dan denk ik van het is daar erg rustig en vredig.. geen chaos meer... terwijl in tegenstelling van het leven wat ik hier heb op aarde het vol chaos en prikkels zit die ik moet sturen en waar ik van op sommige momenten denk van help het wordt me veel te veel en dan sluit ik me overal effe voor af met me muziek totdat alles weer rustig is.. en verder ja probeer ik het zoveel mogelijk te sturen en te denken van ik moet het met deze wereld en omgeving mezelf redden..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do apr 05, 2018 15:58

Volgens mij begrijp ik nu dusdanig genoeg van het leven om in te zien dat ik door mijn autisme niks van het leven begrijp.
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di mei 29, 2018 08:58

Even wat dingen die ik me weleens afvraag:

-Wat is gelukkig zijn eigenlijk?
-Vraag ik niet te laat om hulp?
-Waar komen we na de dood terecht? (En maakt zelfmoord plegen hierin een verschil?)
-Wat zit er achter het heelal?
-Doet doodgaan pijn?
-Heb ik mijn autisme niet "verdiend" ofzo, door karma? (van het weekend dacht ik weer: Oh my godd, mijn kut autisme ook weer..)
-Bestaan paranormale verschijnselen echt?
-Wat was er eerder, het kip of het ei?
-Kan ik HBO wel aan?
-Waar/wanneer vind ik de juiste jongen?
-Bestaan er aliens?
-Hoe is het om een dinosaurus te zijn?
Smile like a donut

Plaats reactie