Waar of niet waar spel?

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door soulsearcherx »

Antwoord op de vorige vraag: je ziet toch dat de evolutietheorie klopt? Je ziet toch dat alle biologische processen zich ontwikkelen? Bacteriën worden resistent tegen antibiotica, de natuur reageert op de kernramp in Tsjernobyl door aanpassingen in genen, etc.
Natuurlijk bestaat de evolutietheorie! Hoe komen we anders hier. :D

Ik denk dat er achter het heelal nog een heelal is. Het heelal heeft een einde en is onderdeel van een geheel. :mrgreen:


Het is toch insane dat er telkens nieuwe techniek op de markt komt met allemaal nutteloze snufjes? Tv's die je kan oprollen, een iPhone met een camera in het scherm (en dat is opeens zo bijzonder en honderden euro's meer waard want mensen willen het graag hebben.. want het is nieuw!) Ik wordt zo moe van die westerse consumptiemaatschappij waarin we leven.. Eens of oneens? Wat is er mis met gewoon een "normale" smartphone van een paar jaar oud waarmee je kan appen en bellen? Je hoeft hem toch niet op te kunnen rollen? :wolk:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

misschien ben ik blond maar wat is nu de vraag ???
als het is of het onzin is dat je de telefoons kan oprollen en al die nieuwe snufjes.. nou je moet wel meer kunnen met een telefoon wat dacht je van er op game.. maar hem oprollen zou inderdaad niet weten waarom je dat moet kunnen...


internet kan je niet meer missen op je telefoon tegenwoordig
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Gerard »

Heb een super hekel aan internet, had graag dat het uitgevonden was na mijn tijd, Ik zeg het was leuker zonder internet( toen..)Maar kan nu idd internet ook niet meer missen op mijn telefoon. ☹

Katten zijn toch veel leuker als honden.
Christine
Berichten: 369
Lid geworden op: zo apr 29, 2018 17:05

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Christine »

Niet waar. Een kat heeft personeel (jij als baasje) een hond helpt je door moeilijke periodes heen.



Creatieve mensen hebben geen rommel, maar overal ideeën liggen. :breien: :idee:
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Hope »

Niet waar. Ik zie dingen snel als rommel

Dit forum is fijner dan andere social media zoals Facebook, om om hulp te vragen?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

Zeker wel.. op Facebook krijg je eigenlijk alleen maar onbegrip...


Instagram wordt het nieuwe facebook
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Hope »

Dat hoop ik niet, ben net gewend aan Facebook

Goede voornemens zijn onzin?
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

waar :wink:

de storm was vandaag wel erg overdreven?
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door soulsearcherx »

Huh? Storm? Niks van gemerkt.

Zou iemand een karma kunnen hebben opgebouwd waardoor diegene niet gelukkig mag zijn in dit leven? Misschien was ik in mijn vorige leven wel een behoorlijk slecht persoon en heb ik daardoor nu zoveel tegenslagen. Ik bedoel: ik was gelukkig.. En voelde me blij.. Totdat J opeens de vriendschap verbrak. Knal!
Alsof het leven denkt: nee fuck you je mag niet gelukkig zijn. Hoe denk jij daarover? Geloof je op zon moment in karma?
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

waar geloof wel in karma


als je tekent teken je met je onder bewusten zonder dat je het zelf door hebt.
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door celine »

Misschien wel ,weet dat creatieve therapeuten dingen kunnen halen ,uit wat iemand tekend in een bepaalde mood !








In Nederland gaat de hele gezondheidszorg naar de klote door de bezuinigingen .
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door harry »

helaas waar celine :( het draait tegenwoordig allemaal om de winst en niet om de mensen.
wou dat het ziekenfons er weer was dat ging toch goed toen? maja de eu is nu onze baas en zij bepalen in ons
land de regels.


drank en roken wordt steets duurder, maar wil de regering wel dat iedereen stopt? ze lopen dan miljarden
belasting mis. dus mijn vraag is wel duurder maken, maar niet verbieden want dat kost geld.
Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Gerard »

liefst verbieden wat rookwaar betreft dan is dat teminste eens afgelopen. Want het weerhoud mij waarschijnlijk ook niet als een pakje meer dan 10 euro kost, ga gewoon door. Drank, maakt mij niets uit drink niet. Maar wel raar al die ziekenhuis kosten door roken/ drank waarschijnlijk komt er toch meer geld binnen aan accijns als eruit gaat via ziekenhuis kosten. money of het slijk der aarde.

Heel holland bakt of expeditie robinson ?
Gerard
Berichten: 92
Lid geworden op: di nov 06, 2018 08:46

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door Gerard »

Gerard schreef: ma jan 14, 2019 21:32 liefst verbieden wat rookwaar betreft dan is dat teminste eens afgelopen. Want het weerhoud mij waarschijnlijk ook niet als een pakje meer dan 10 euro kost, ga gewoon door. Drank, maakt mij niets uit drink niet. Maar wel raar al die ziekenhuis kosten door roken/ drank waarschijnlijk komt er toch meer geld binnen aan accijns als eruit gaat via ziekenhuis kosten. money of het slijk der aarde.

Heel holland bakt of expeditie robinson ?
zie dat dit verkeerde vraag is in verkeerde spel.
stel ik hem zo.

Expedition Robinson is leuker als heel Holland bakt ?
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Waar of niet waar spel?

Bericht door kleintje1980 »

waar... expeditie is super leuk om te kijken en vooral als je gaat gokken wie er iedere aflevering uit moet...


er zou een vuurwerk verbod moeten komen in nederland
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Plaats reactie