spookverhalen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx

spookverhalen

Bericht door soulsearcherx » di jun 02, 2015 00:48

de titel zegt het al. kom maar op met jullie verhalen!
geloven jullie in niet stoffelijke verschijnselen?
en hebben jullie weleens zoiets gezien? :?
:mrgreen:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

1234567

Re: spookverhalen

Bericht door 1234567 » do jun 23, 2016 20:59

ik ken een citaat uit een thriller:

"she's starting to suspect something"
"who" ?
"your wife" !

en dan het shock effect !
Z'n vrouw waar hij mee vrijt, verandert op dat moment in het meisje dat hij jaren eerder heeft vermoord.

-What lies beneath- :cute2:
tranen :hart: kwetsbaarheid

You can call me: 1234

alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

Michael32

Bericht door Michael32 » za jun 25, 2016 00:07

1234567 schreef:ik ken een citaat uit een thriller:

"she's starting to suspect something"
"who" ?
"your wife" !

en dan het shock effect !
Z'n vrouw waar hij mee vrijt, verandert op dat moment in het meisje dat hij jaren eerder heeft vermoord.

-What lies beneath- :cute2:
Thriller of - - - - ? :P
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:

1234567

Bericht door 1234567 » za jun 25, 2016 06:15

het is een beroemde sex scene uit een thriller met michelle pfeifer en Harrison Ford.

Doingitanyway

Bericht door Doingitanyway » za jun 25, 2016 16:19

Een jochie riep van de week "Meneer! U lijkt op Paul van Loon".
:lachen:

(lag aan m'n zonnebril denk ik.) 8)
"hoe hoger de pieken, hoe dieper de dalen"
"wie niet kan delen, kan ook niet vermenigvuldigen"

1234567

Bericht door 1234567 » za jun 25, 2016 16:38

dolfje weerwolfje !

Cornflower

Bericht door Cornflower » do okt 13, 2016 21:57

Ik zal je een paar films geven.

Carrie

Van helsing en sleepwalkers die laatste is echt gruwelijk en deze is nog gruwelijker de hostach.
Ooit gezien nooit meer werden mensen in geslacht brr als ik eraan denk. :roll:

Deniz

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 00:59

ik lig op de grond
ik kom omhoog en zweef
mijn voeten 20 cm boven de grond
echt

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di apr 10, 2018 01:52

Een verhaal wat ik jaren geleden hoorde:

Er was eens een meisje, die alleen in een huis woonde met haar hondje.
Iedere avond liet ze haar hondje onder haar bed slapen, in het verder lege huis. Om te controlleren of het hondje er lag, liet ze haar arm langs het bed vallen, en voelde ze een likje aan haar hand.
Op een avond deed ze dit weer zoals gebruikelijk: ze legde haar arm onder haar bed en voelde een likje.
Ze wilde gerustgesteld slapen, wetende dat haar waakhond er nog was..

Maar ze kon niet slapen.
Ergens anders in het verdere stille huis hoorde ze een zacht druppelend geluid.
Ze besloot nieuwschierig een kijkje te nemen of er ergens een kraan druppelde in huis, en stond op uit bed.
Ze ging naar beneden en keek of de kraan lekte. Maar ... de kraan lekte niet, dus ging ze weer in bed liggen. En weer hoorde ze: drup, drup, drup...
Ze ging naar de badkamer om te kijken of de kraan daar open stond.
Toen ze in de badkamer kwam, werd het druppelende geluid steeds duidelijker hoorbaar.
Ze keek de hoek om..

Maar toen ze keek schrok ze, want ze zag .... haar hond met de poten aan elkaar gebonden en er drupte bloed uit zijn nek. En er zat een gat door zijn nek met een touwtje erdoor en aan het touwtje hing een briefje en op dat briefje stond met grote, dikke letters: MOORDENAARS KUNNEN OOK LIKKEN.
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di apr 10, 2018 01:59

Er was eens een meisje van een jaar of tien, en die was jarig. Ze kreeg allemaal leuke spulletjes, maar met een ding was ze niet zo blij.. Van haar oudtante, die ze toch al niet mocht, kreeg ze een pop. Een lelijk oud ding, hij was nog van de oma van die tante geweest. 's Avonds nam ze al haar cadeautjes mee naar boven, behalve die pop, die smeet ze in de prullenbak. Ze was er sowieso veel te oud voor! Ze ging slapen, en was al een heel eind weg toen ze een sinistere stem, steeds sneller en hoger hoorde zingen:

Ik sta in de prullenbak,
Ik sta naast de prullenbak,
Ik sta in de kamer,
Ik sta in de hal,
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed...

Toen schrok ze wakker. Had ze gedroomd? Naar haar idee was het geen droom geweest... Ze was hartstikke bang en knipte haar bedlampje aan. Toen ze verschrikt om zich heen keek, zag ze die lelijke, oude pop van haar tante op de grond liggen. Ze werd woedend, want die wou ze helemaal niet op haar kamer hebben! Ze smeet hem uit het raam, weg, ver weg, naar het veld tegenover haar huis. Ze ging weer in haar bed liggen.

Hetzelfde gebeurde nog een keer, maar nu klonk de stem nog veel harder, alsof iemand in haar oor stond te praten..

Ik sta op het gras,
Ik sta op de straat,
Ik sta bij de achterdeur,
Ik sta in de keuken,
Ik sta in de hal
Ik sta onder aan de trap,
Ik sta op de trap,
Ik sta bovenaan de trap,
Ik sta in de gang,
Ik sta bij je deur,
Ik sta in je kamer,
Ik sta bij je bed,
Ik sta op je AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!

De gil van het meisje was drie straten verder nog te horen. Toen haar ouders naar hun dochters kamer renden, was ze al niet meet te redden. Een grote bloedvlek verspreidde zich over de nachtjapon van het meisje. De pop, met haar eeuwige glimlach, lag naast het bed, het gezichtje vol met bloed..
Smile like a donut

Panthera
Moderator

Bericht door Panthera » di apr 10, 2018 09:33

Ow, doe van het hondje ken ik ook, maar dan een iets andere versie.
(Het was een oude vrouw).

Op een nacht liet ze haar hand zoals altijd onder het bed, ze voelde een likje, wist dat haar hondje er nog was, en kon rustig slapen.
Even later werd ze wakker van geklop *klop 3 keer op iets hards voor dramatisch effect* het eerste wat ze deed wat controleren of haar hondje er nog was, ze hield haar hand onder het bed en voelde een likje. Ze was weer gerustgesteld en ging verder slapen.
Later werd ze wederom wakker van geklop *klop weer 3 keer ergens hard op*. Ze liet haar hand onder het bed en voelde weer een likje. En ging weer verder slapen.
Nog wat later werd ze weer wakker van geklop *klop 3 keer ergens hard op*. Ze hield haar hand onder het bed en voelde een likje. Toch was ze niet gerust en ging kijken wat er was. In de kamer zag ze haar hondje aan 9 spijkers opgehangen met de tekst erbij “mensen kunnen ook likken”.

Vind het maar een naar verhaal. Ik keek elke avond nog onder mijn bed..
When someone else's happiness is your happiness,
that is love

harry

Bericht door harry » vr apr 13, 2018 16:21

he wat doen jullie eng met die verhalen, nu kan ik vanacht niet slapen :lachen1:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za apr 14, 2018 00:02

haha, ik postte die verhalen om 2 uur snachts :shock:
Vervolgens kon ik niet slapen omdat ik een witte handoek die over mijn stoel te drogen lag aanzag voor een spook in mijn kamer :roll:
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di apr 17, 2018 19:09

Iemand vertelde me een keer dat hij ooit een vulling in een kies kreeg, en die vulling viel er telkens uit. Telkens vulling er opnieuw ingezet. Toen viel de vulling er weer uit, en plaatsten ze een stalen vulling. Toen viel de kies er uit. :lachen1:
Smile like a donut

Pietje

Bericht door Pietje » za apr 21, 2018 19:52

Toen ik hier net kwam wonen had ik een droom over dit huis, vrij spooky dus ik vond het er wel bij passen.

In mijn droom was ik in mijn huis maar het zag er anders uit, ouder heel veel ouder. Zoals ik meestal doe stond ik mijn handen te wassen, dit is iets wat ik zo'n 30 keer op een dag doe (waarschijnlijk veel meer maar 30 klinkt al belachelijk veel) als ik omlaag kijk zie ik dat de wasbak heel anders is, het is een roestig en beschadigde wasbak van gietijzer, bovendien bevind ik me in de schuur waar tegenwoordig geen wasbak meer zit. Als ik omhoog kijk hangt er een spiegel, er zit een barst in en in de spiegel zie ik hoe anders de ruimte eruit ziet, ik herken het als mijn huis maar het voelt anders het is er kil en alles is zo ouderwets. Ik kijk verder en vind papieren, het zijn overlijdens advertenties en een krantenartikel over een moeder en zoon die verongelukt zijn, er zitten nog wat papieren tussen over de doodsoorzaak en de verwondingen, zelfs hun namen en foto staan erop. Ik loop richting keuken en verbaas me over hoe anders het er allemaal is, het behang de keuken het lijkt wel of ik 40 jaar terug in de tijd gegaan ben, ondanks dat ik me zo verbaas ga ik naar de slaapkamer de
slaapkamer is gelukkig volkomen normaal en ik voel me veilig genoeg om in slaap te vallen. Midden in de nacht word ik wakker, zag ik nou een schaduw langs de deur? Ik ben gelijk hyperalert, ik probeer mijn lichaam te bedekken want natuurlijk ben ik net nu zonder pyjama gaan slapen. Weer diezelfde schaduw, voetstappen die steeds dichterbij komen en dan stapt hij de kamer binnen, mijn hart stopt even met kloppen als ik besef dat het het jongetje is van de artikelen, ik herken hem van de foto en ondanks dat de artikelen uit de jaren 60 dateren is hij geen dag ouder geworden. Instinctief weet ik dat hij hier ooit heeft moeten wonen maar niet verder heeft kunnen gaan, uit angst kan ik me niet bewegen en blijf verstijfd in bed liggen. Pas lang nadat het joggie weg is val ik uitgeput opnieuw in slaap. Als ik de volgende ochtend beneden kom zitten het jongetje en zijn moeder te ontbijten, ik merk dat hun denken dat alles nog normaal is. Ze gedragen zich alsof ze nog leven en ik speel het dus maar mee de vrouw doet erg vriendelijk maar er gaat een soort stille dreiging van haar uit. Ik praat met ze eet met ze en doe alsof het allemaal maar normaal is, later vertel ik het jongetje over de artikelen, ik laat ze aan hem zien en hij raakt verscheurt van verdriet. Nu hij weet dat hij overleden is verdwijnt hij en daar stopt de droom.

Na die droom heb ik dus nog wekenlang gedacht een schim te zien en uit voorzorg droeg ik snachts zoveel mogelijk en doe ik mijn slaapkamer deur altijd dicht
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at

Plaats reactie