nachtboek

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
soulsearcherx

nachtboek

Bericht door soulsearcherx » di jun 02, 2015 00:46

hoiii
ik dacht misschien is het leuk om een dagboek te maken maar dan voor dromen, een nachtboek dus haha.
ik had pas geleden nog een vage droom, en ook voor het eerst:
ik was met iemand aan het praten, en het was een best serieus gesprek, ik kende die persoon niet..
we waren een soort van aan het overleggen, onduidelijk waarover.
toen keek in naar beneden en zag ik door een tunnel mijn eigen lichaam liggen.
toen zei degene dat ik weer terug naar beneden moest en tegelijkertijd besloot ik ook zelf te gaan en stribbelde ik niet niet tegen. ik werd in mijn lichaam teruggezogen en ik werd wakker.. :roll:

dus: was dit een bijna doods ervaring of een andere uittreding of ben ik nou gewoon gestoord aan het dromen? wat denken jullie? :shock:

oke. volgende droom. next.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

hana

Re: nachtboek

Bericht door hana » di jun 02, 2015 11:49

Ik heb iets gehad wat er wel een beetje op lijkt echt jaren terug. Ik keek naar mijzelf (terwijl ik dus sliep) vanuit de bovenhoek van mijn kamer bij de deur. Heel rare ervaring.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/

1234567

Dromen ...

Bericht door 1234567 » za mei 07, 2016 08:06

Samen met een vrouw liep (zweefde, fietste ?!) ik rond op het centraal station Amsterdam. En ik kwam op stukken waar ik nog nooit was geweest en verbaasde me hierover. Ze bestaan ook helemaal niet !

We kwamen op een gegeven moment aan bij een 'terrasje' in een open hal en de buitenlucht was zichtbaar door de uitgang/ingang. Het was er heel open en licht en wel gezellig. Het was zomers weer. De atmosfeer was zoals die alleen in een droom kan zijn of een herinnering. not of this world. Maar alles was doordrenkt met angst en verdriet.
tranen :hart: kwetsbaarheid

You can call me: 1234

alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

flower

Bericht door flower » di mei 10, 2016 20:21

Ik vergeet mijn dromen bijna altijd. Mijn man droomt veel levendiger.

Een tijd terug had ik een nare ervaring met iemand die ik echt vertrouwd had. ik kende hem alleen online, maar keek heel erg naar hem op. ik had hem mijn verhaal gemaild en vertrouwde hem. Maar hij reageerde heel negatief. Dat deed nogal veel pijn.
Die nacht droomde ik, maar zoals gewoonlijk vergeet ik dus mijn dromen. De volgende dag bleef het me echter bij dat ik over een parachute gedroomd had. Dus ik zocht dat op in ons droomwoordenboek en daar stond bij parachute: stop met het contact waar je mee bezig bent en vertrouw, laat los. :) Was wel heel bemoedigend.
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za okt 29, 2016 13:40

soulsearcherx schreef:hoiii
ik dacht misschien is het leuk om een dagboek te maken maar dan voor dromen, een nachtboek dus haha.
ik had pas geleden nog een vage droom, en ook voor het eerst:
ik was met iemand aan het praten, en het was een best serieus gesprek, ik kende die persoon niet..
we waren een soort van aan het overleggen, onduidelijk waarover.
toen keek in naar beneden en zag ik door een tunnel mijn eigen lichaam liggen.
toen zei degene dat ik weer terug naar beneden moest en tegelijkertijd besloot ik ook zelf te gaan en stribbelde ik niet niet tegen. ik werd in mijn lichaam teruggezogen en ik werd wakker.. :roll:

dus: was dit een bijna doods ervaring of een andere uittreding of ben ik nou gewoon gestoord aan het dromen? wat denken jullie? :shock:

oke. volgende droom. next.
wauw.. Wat maf om terug te lezen dat ik zo'n droom heb gehad. :oops:
Verder alleen maar aards gedroomd.. Ik droom voornamelijk over N :cute:
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

celine

Bericht door celine » zo okt 30, 2016 13:36

Ik droomde vannacht weer eens van mijn vader en voelde in mijn droom weer de angst die ik voor hem had ,raar is dat.om dat in een droom toch weer te voelen .

Cornflower

Dromen

Bericht door Cornflower » ma okt 31, 2016 01:48

Lijkt me leuk om eens te horen wat andere dromen.

Ik droomde over een maan reis.
Het was allemaal zo echt das wel leuk maar het geld he zon reis kost 1,2 miljard euro.

soulsearcherx

Re: Dromen

Bericht door soulsearcherx » ma okt 31, 2016 13:54

Er is al een dromentopic, genaamd "nachtboek" van mij ;)
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » ma okt 31, 2016 15:02

Ik droomde vannacht over mijn nieuwe kamer.
Ik weet nu het adres nog niet, en heb nog geen foto's gekregen van de huidige huurder, wat het mysterieus maakt.

In mijn droom was het er zo gezellig in huis dat ik mezelf afvroeg waarom ik er per direct in kon, en niet eerst hoefde te hospiteren :mrgreen:
Smile like a donut

Cornflower

Bericht door Cornflower » di nov 01, 2016 23:56

Ik had afgelopen nacht zo kon niet slapen tegen de ochtend sliep ik in en een nacht merrie dat ik werd na gezeten door een vaag persoon kon niet zien wie het was. :oops:

Panthera
Moderator

Bericht door Panthera » wo nov 02, 2016 20:48

Ik heb het eerdere bericht van cornflower over dromen hier toegevoegd.

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za aug 19, 2017 18:18

Ik droomde dat ik tegen mijn familie zei dat ik al jaren depressief ben, en ik geen begrip kreeg. Ik werd alleen aangekeken alsof ik ontzettend sneu was
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jan 06, 2018 01:13

Ik droomde pas geleden dat ik uitgescholden werd voor lelijke kut autist door een groepsgenoot. Toen ik vervolgens wakker werd dacht ik dat dat echt was gebeurd... :shock:
verder droomde ik pas geleden dat je via Facebook vooruit kon kijken in de tijd, dus wat voor foto's en berichten er bij zouden komen. Dus ik kon zo in mijn droom zien wat ik in de toekomst ging doen en hoe ik er toen uit zag. Ik kreeg wat toekomstige berichten van mijn vader op mijn tijdlijn te zien, waarbij hij mij succes wenste met mijn toekomstige wereldreis.
Ik droomde ook dat twee vrienden en ik in het geheim nudisten waren, en zo een dubbel leven leden
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » ma apr 02, 2018 15:47

Ik droomde dit weekend in Duitsland dat ik een baby had, maar hem heb laten vallen..
Het was een heel lief klein babytje, die lekker in mijn armen lag te slapen, en toen vervolgens op de grond lag..
Ik heb me, ondanks dat ik wist dat het een droom was, me daar nog de hele dag miserabel om gevoeld.
Nee!! Mijn baby is dood! NEEE!! :cry:
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » ma aug 13, 2018 10:17

Tijd om hier weer een droom toe te voegen. Ik had dit weekend een hele diepzinnige droom.

Ik was op reis met een groep mensen in het buitenland, en ik wilde continue toeristische dingen bezoeken, maar mijn groepsgenoten hadden daar minder interesse in, en die wilden liever relaxen en beautydingen doen.
Dus, mijn groepsgenoten gingen op een dag(in de droom) naar een plastisch chirurg en ik ging maar mee...
En toen werd ik geroepen in de wachtkamer door de plastisch chirurg, die aan me vroeg: "zo, Soulsearcher waarom ben je hier? Wat kan ik voor je doen?"
En ik zei: "ik heb geen idee", Ik kon dus niks bedenken wat ik wilde veranderen aan mezelf.
En toen ben ik in de droom weer weggelopen uit de behandelkamer en ben ik, ipv een operatie te ondergaan, een klein winkeltje gaan bezoeken wat bij de wachtkamer lag met hele gave Dierenkalenders en daar had ik meer interesse in.

Ik vertelde deze droom tegen iemand, en die zei: "dat is het mooiste antwoord wat je kan geven"
Smile like a donut

Plaats reactie