Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3433
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

Mensen die te beroerd zijn op te Letten en tegen je aan botsen? Ik kan niet in rook opgaan als er aan alle kanten mensen lopen maar moet altijd dwars door mij.....

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
celine
Berichten: 2363
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Ik haat het als ik op iets moet wachten ,een brief per post ,een beloofd telefoontje of appje
Ik kan er ook slecht tegen als er een afsafspraak gemaakt word ,en een tijd .Vooral als de tijd uitloopt en ik moet wachten grrr.
hana
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Ergernissen

Bericht door hana »

Ik zag eergisteren op tv een bericht onderin het scherm verschijnen tijdens het (economisch) nieuws. Dat luidde als volgt: Samsung heeft geen last van ontploffende telefoons.

Wat klopt er niet?
Ergens is het erg grappig, maar hieruit blijkt wel weer waar de prioriteiten liggen.
Het lijkt me namelijk niet fijn als je broek, jas, bh of schoen (geen idee waar jullie je telefoons laten XD) in de brand vliegen vanwege een ontploffende samsung telefoon. Maar goed, zolang het met Samsung maar goed gaat. :roll:
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
celine
Berichten: 2363
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Stomme reclame op tv
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7128
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

dat me zak snoep altijd zo snel leeg is... :shock: :shock:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Michael32
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma mei 30, 2016 21:16

Re: Ergernissen

Bericht door Michael32 »

kleintje1980 schreef:dat me zak snoep altijd zo snel leeg is... :shock: :shock:
Minder snel wegsnoepen dan voortaan :lachen1:
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3531
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

dat ik geen auto meer heb. ik mis dat ding
erg met dit weer :(
celine
Berichten: 2363
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Dat ik niet weet hoe die icoontjes hier werken.
Michael32
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma mei 30, 2016 21:16

Re: Ergernissen

Bericht door Michael32 »

Dat het hier snachts zo rustig is xD
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3433
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

Michael32 schreef:Dat het hier snachts zo rustig is xD
Van mij mag je praten hoor x'D Verveel me ook genoeg s'nachts...


Geduld moeten hebben en 'wachten' , Mensen die gewoon asociaal zijn en niet gewoon letterlijk in je gezicht zeggen maar je negeren, Gebruikt worden en daarna voor oud vuil opzij worden gegooid.

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3433
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

Kinderachtig onvolwassen gedrag :hamer:

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
hana
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 02:34

Re: Ergernissen

Bericht door hana »

- Verkeerde vertalingen, op tv en in boeken. Ik probeer vertaalde boeken te vermijden. Zinnen lopen soms wat raar/niet lekker (de beste manier om te checken of een zin goed loopt is om het hardop aan jezelf voor te lezen en als je ergens even blijft steken, loopt ie niet goed), of de grap komt niet (goed) naar voren. Stel je voor dat ze in het Engels iets zeggen over katten en als punchline/clou hebben ze dan 'it's raining cats and dogs' Vertaling van dit gezegde is: "het regent pijpenstelen". Je snapt in de vertaling van het verhaal naar het NL nog wel dat het over katten gaat, maar de punchline snap je dan niet meer. Dat is "lost in translation". Bloedirritant vind ik dat.
- Slechte opnamekwaliteit van cd's. Op youtube kijk ik daar niet van op, dat er een slecht geluid uit mijn laptop komt ook niet.. Maar het kan niet dat een cd als hutspot (> niks tegen hutspot *vind ik zelfs lekker*, maar ik bedoel daarmee dat de verschillende geluiden erg (te) dicht bij elkaar liggen) klinkt op de geluidsinstallatie van mijn ouders.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/
zip

Re: Ergernissen

Bericht door zip »

seksisme
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7128
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

Verkeerde vertalingen, op tv en in boeken. Ik probeer vertaalde boeken te vermijden. Zinnen lopen soms wat raar/niet lekker (de beste manier om te checken of een zin goed loopt is om het hardop aan jezelf voor te lezen en als je ergens even blijft steken, loopt ie niet goed), of de grap komt niet (goed) naar voren. Stel je voor dat ze in het Engels iets zeggen over katten en als punchline/clou hebben ze dan 'it's raining cats and dogs' Vertaling van dit gezegde is: "het regent pijpenstelen". Je snapt in de vertaling van het verhaal naar het NL nog wel dat het over katten gaat, maar de punchline snap je dan niet meer. Dat is "lost in translation". Bloedirritant vind ik dat.
haha hana ik zie het al helemaal voor me dat het ineens honden en katten gaat regenen inplaats van dat het water regent...nou dat klopt inderdaad niet... maar het schijnt dat nederlands echt een moeilijke taal is om te begrijpen en te vertalen...nou ja zeg.. wat moeten wij dan wel niet vinden van die talen maar snap je ergenis wel hoor...


tja en waar erger ik mezelf op dit moment aaan..... aan dat ik volwassen moet zijn.. terwijl ik kei en kei moe ben nog..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2363
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Kleintje ook volwasene mogen moe zijn !!




Dat iemand 60 rijd in de auto voor me waar 80 mag
Plaats reactie