Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

sterkte met jou enkel celine :(

dat vooral vrouwen hier zo hard op de weg rijden, terwijl het nu 30km is geworden.
NickvT
Berichten: 17
Lid geworden op: wo apr 27, 2016 09:34

Re: Ergernissen

Bericht door NickvT »

Dat een zogenaamde "vriendin" haar dochtertje geestelijk zo aan het kapotmaken is en elke hulp of gesprek weigert, dat ik nu geen andere keus meer heb dan Veilig thuis inschakelen :(
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Als iemand zich anders voordoet dan dat men is :mrgreen:
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Als iemand naast je in zijn neus zit te peuteren :shock:
Summerset

Re: Ergernissen

Bericht door Summerset »

Je beter voordoen dan dat je bent omdat dat van je verwacht wordt.
babe
Berichten: 49
Lid geworden op: zo nov 20, 2016 20:58

Re: Ergernissen

Bericht door babe »

Mijn ergert het als mensen zich moeien met zaken die zich niet aangaan.

Het ergert me al iemand iets vraagt en ik andwoord daaarop dat twee seconden later iemand anders dezelfde vraag stelt. :evil:
De zin van het leven schrijf je met je hart en ziel. :hart:
marnix
Berichten: 3
Lid geworden op: za okt 21, 2017 15:27

Re: Ergernissen

Bericht door marnix »

ik word razend als de anonimiteit van de overledene niet gerespekteerd wordt door nabestaande.
ik haat werkgroepverder.be die alleen aandacht heeft voor nabestaanden. Nabestaanden hebben de keuze of ze anoniem blijven, maar vermelden wel de naam van de overledene.(die zijn dood kunnen toch niet reageren)= RESPEKTLOOS. als iemand zijn zm(gedachte/plannen) verzwijgt , dan moet dit niet, zelfs wereldwijd, bekend gemaakt worden als hij gestorven is. in belgisch vlaanderen is er geen plaats voor zmgedachten, alleen nabestaanden, dat is de reden waarom ik moet vluchten naar nederland. ik stuurde vele mails naar verschillende vlaamse zmpreventie, geen reaktie. ik stuurde dezelfde mail naar 113, = eindelijk iemand die me steunde, begreep of wat ik ook voelde. ik zou de mail kunnen kopieren om me duidelijker te maken, maar weet niet of ik beroepsgeheim (vertrouwen) hiermee schaadt.
ook in nederland heb ik tv-reportage gezien waar de anonimiteit niet gerespekteerd wordt door nabestaanden, maar was geen programma van 113.
in nederland wordt er wel iets gedaan aan zm, waarvoor ook dank aan dit forum
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

@Marnix... ik snap even niet hoe je het bedoeld... hoezo je bent toch altijd anoniem als je dood gaat tenzij je familie toestemming geeft om het wereld kunding te maken of het met een ramp gebeurd..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
marnix
Berichten: 3
Lid geworden op: za okt 21, 2017 15:27

Re: Ergernissen

Bericht door marnix »

dank voor je pb, kleintje1980.
jij bedoelt gevoelige nabestaanden die oprecht hun gevoelens weergeven, de kracht van de liefde bewonder ik in nederland.
ik ervaar mijn wereld als een harde realiteit waar men uit is op sensatie, oorlog, pesten, heb geen zin om verder aan te vullen ...., nabestaanden enkel met hun 'gevoelens' bezig ziin, geen rekening houden met anderen
het is zinloos om in nederland te gaan klagen hoe men in vlaanderen denkt over zm, daarom mag je mijn bericht verwijderen, sorry.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

nee ik laat hem wel staan.. maar misschien moet je je visie er gewoon eens bij zetten maar dan in viewforum.php?f=4 deze topic... zodat je er een gesprek over kan voeren met andere mensen van het forum..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Wie viert er nu zijn verjaardag op 1 januarie ,er zijn al zoveel plaatsen waar je heen moet !!!
Ik verrek het ,ik ga niet mee geen zin dan maar een kwade kop 😕
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Ergernissen

Bericht door Pietje »

Ik erger me vooral aan al die mensen die zo veel aandacht vragen....
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

mensen die van alles beloven, maar waar niets van terecht komt :evil:
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Als met deze kou de ramen de hele dag open moeten voor de schilder !
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Dat mijn hondje door mijn schuld erge jeuk heeft :?
Plaats reactie