Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

dankje celine, lief dat je zo overmij denkt :oops:

maar ik zei mezelf heel anders sorry
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Als je iets op tv volgen ( teenmam).en er komt iemand binnen.om wat te kletsen ( buurman) . : :duh:
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Wat een vuil plek weer .,zweten zweten .
Kom je thuis van het werk ,wil je de was buiten hangen .
Komt die (k) boer van tegen.over.met zijn strondton.achter mijn waslijn door .
Boeren hoeven met niemand rekening te houden. :oops: :denken: :twisted:
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Ik vraag me ook nog steeds af : ben ik depressief omdat ik school niet leuk vind of vind ik school niet leuk omdat ik depressief ben?
Ik denk telkens dat als ik dit of dat doe ik wel weer gelukkig kan worden.. Dat ik me wel weer blij voel na het kopen van een leuke paarse jurk(of na een andere dag shoppen. Af en toe vlucht ik in een middagje shoppen) .. Of door een bepaalde activiteit te ondernemen.. Of als school wel weer zou beginnen.. maar het lijkt wel alsof die depressie nooit meer over kan gaan.
Best wel vreemd, want volgens de huisarts assistente aan de telefoon was ik al vaker met mijn depressieklachten langsgekomen.. dus ze hadden zoiets van: "alweer?" :zwaai1: Maar ik heb nog nooit echt mijn depressie aangekaart volgens mij.
Maar ik heb de huisarts gebeld voor mijn depressie, en die heeft me doorverwezen naar de psychiater. Misschien moet ik dan wel aan enge pillen of in een psychiatrische inrichting. I dont care. En daar heb ik ook helder over mijn suïcidale gedachten vertellen.. Ik hoop gewoon dat iemand me beter kan maken zodat ik weer vrolijk kan zijn. Want ik kan dat dus niet zelf oplossen. Ik denk dat af en toe om hulp vragen sterker is dan koppig blijven doorsukkelen. Ik ben alleen bang dat ik door geestelijke bijwerkingen van zo'n pil totaal emotieloos wordt. Dus ik heb de keuze tussen continue verdrietig zijn of helemaal niks voelen. Ik krijg de komende paar weken, tot ik begin bij de psychiater, hulp van de GGZ bij ontspanningsoefeningen.
Maar ik wil eerst andere dingen nog een kans geven om meer blije stofjes aan te maken.
Als ik me na de zomer nog goed voel ga ik die antidepresiva inleveren bij de milieustraat of verkopen op de zwarte markt als drugspillen
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

mensen die zich met alles en iedereen bemoeien als je aan het werken bent..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

dat ik soms dingen wil doen die ik niet meer kan :evil:
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Als iemand tegen mij zegt dat ik iets verkeerd doe ,en dan zelf hetzelfde doet !
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3446
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

:? Mensen die eerst heel lief en begripvol doen en achteraf je overal van beschuldigen en kwaad worden terwijl ze zelf schuldig zijn

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
babe
Berichten: 49
Lid geworden op: zo nov 20, 2016 20:58

Re: Ergernissen

Bericht door babe »

mensen die zich moeien met iets dat je (zogezegd verkeerd doet) en dan hetzelfde doen.

Mensen die op alles en iedereen commentaar geeft en het dan zelf doen. (bv fietsers dat oversteken op zebrapad en daar commentaar op geeft en later zelf met de fiets een zebrapad oversteken) :evil: :evil:
De zin van het leven schrijf je met je hart en ziel. :hart:
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3446
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

Niks kunnen doen vanwege verplicht rust en daarnaast niet op je voet kunnen staan :/

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
Gebruikersavatar
harry
Berichten: 3568
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 22:17

Re: Ergernissen

Bericht door harry »

pff de apotheek :evil: stelletje kwakzalvers daar.
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

gvd gvd gvd die k*t stooring van outlook nog steeds...
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Wat is Outlook :lachen1: :lachen1:
Gebruikersavatar
kleintje1980
Moderator
Berichten: 7252
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 17:35

Re: Ergernissen

Bericht door kleintje1980 »

nou speciaal voor celine... outlook is het mail programma van microsoft.. dat heeft tot vannacht 1 uur er ongeveer uit gelegen vanaf gister ochtend een uur of 11.. ik kon alleen maar mail sturen maar niks ontvangen.. en ik zat te wachten op antwoord van iemand op me mail.. die kwam maar niet.. :help:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Als je met de hond aan de wandel bent en je gast door je enkel au !
Plaats reactie