Ergernissen

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Btiel
Berichten: 160
Lid geworden op: vr mar 02, 2018 18:18

Re: Ergernissen

Bericht door Btiel »

Is het toegestaan om hier met iemands ergernis te lachen? Ik had zonet even een binnenpretje, niet echt voor hier dan, maar "al die paarden in het verkeer en op het fietspad" lol

Ik heb niet de fut om mij ergens anders aan te ergeren dan aan mezelf
Yesterday is history, tomorrow is a mistery.
Today is a gift, that's why it's called the present.
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

Willen vluchten, willen wegrennen maar dit dus niet kunnen... daarom.. door haar ... maar moeten blijven lachen. leuk doen want jij bent fout jij doet alles fout. jij bent verkeerd.

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Weer te lui om van de bank af te kopmen grrrrr
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Waarom wil mijn mobiel geen verbinding meer maken met de schoolwifi?
Dat heeft ie altijd braaf gedaan :shock:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Ik kom hier nog een keer over mijn huisgenoot klagen:

Ik kom weleens snachts thuis, en als ik dan door de gang loop hoor ik opeens hard gebonk van zolder af komen. Ik ben dan heel zachtjes aan het doen, maar Ohnee! Meneer hoort een geluidje!
En hij vraagt het ook niet vriendelijk ofzo. Nee het moet op zo'n droge manier door hard op de vloer te bonken, waar mogelijk andere huisgenoten ook wakker van worden.

Hij is degene die telkens zeurde over het internet en het afval in de afvalcontainer.
Ik weet nog steeds niet wat ik met hem aan moet.
Laatst deze week wees hij me er op dat de voordeur open stond. Ook geen begroeting ofzo, of een aardige opmerking er bij, vragen hoe mijn dag was. Nee hoor, hij komt alleen maar naar me toe om weer te klagen, en ditmaal over de voordeur.

Ik vraag me gewoon af hoe dat werkt in zijn hoofd. Of hij verwacht dat ik dan maar niet om 3 uur snachts thuis kom, omdat hij daar toevallig woont. Of meteen pantoffels aantrek in de gang, maar dan moet ie dat zeggen, en ik vind dat dan best veeleisend. Dan ben ik me al met al wel heel erg aan het aanpassen aan hem. Hij is koning Willem Alexander niet.

Als hij er niet tegen kan dat er weleens iemand snachts door de gang loopt, moet ie niet met andere mensen samen wonen. En vooral niet bij studenten, die weleens snachts thuis komen.

Hij klaagde ook weleens over mijn bas, van mijn speakers, en die staat nu altijd uit. En ik doe ook altijd meteen mijn muziek zachter als ik de zoldertrap hoor.

En hij klaagde dat de badkamer vies is, maar steekt zelf geen hand uit om hem schoon te maken.

En hij klaagde toen ik net hier woonde er over dat ik mijn deur te hard dicht sloeg, maar hij ging deze week, na de droge mededeling dat de deur open stond, naar zolder en sloeg toen ook heel hard zijn kamer deur dicht. Ik zat nog in de keuken en schrok me kapot. Hij kan er dus zelf ook wat van. Of ie dat expres zo hard deed of perongeluk weet ik niet, maar ja, dan heeft ie zelf overduidelijk ook wat psychische hulp nodig.

Kortom, hij klaagt wel tegen mij, en ik kan in principe even hard of nog harder terugklagen, maar ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen.
En daar kom ik ook nooit bij mijn begeleiding aan toe.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Ergernissen

Bericht door Pietje »

Zou je het fijn vinden om ook eens flink tegen hem te klagen?
Het klinkt trouwens als een lul helaas heb je die er ook tussen, trek je er maar niet te veel van aan!
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Bedankt voor je bericht Pietje, maar me er niks van aantrekken gaat moeilijk als ik die gast iedere dag zie :straffen:

Verder wil ik ook even klagen over school
Er gaan echt vet veel dingen mis de laatste tijd met toets inschrijven..
Woensdagavond maakte ik een toets, en dit was mijn herkansing, en ik stapte vrolijk dat examenlokaal binnen, maar bleek niet op de deelnemerslijst te staan. Dat gezeik weer.
Ik heb hem de eerste keer, op 1 februari om geldige redenen niet gemaakt. Ik had deze dag dat gespek met mijn studieloopbaanbegeleider, mijn autismebegeleiding en mijn ouders. Toen is bepaald dat er op een ander moment een toetskans voor mij beschikbaar zou komen.
Het vakje in mijn cijferlijst waar het cijfer ingevoerd zou worden, is hierom leeggebleven.
Hierdoor is mij in de herkansingsweek mogelijk niet op nieuw gevraagd om mij aan te melden voor de herkansing. Wel is mij gevraagd mij opnieuw aan te melden voor andere toets diezelfde week, en het verschil hierbij was denk ik dat er wel een cijfer/No Show/waarde was ingevoerd in mijn cijferlijst.
Omdat het cijferinvoervakje voor die andere toets nooit gevuld is, ging ik er van uit dat de inschrijving ook geregeld was(Net zoals bij de toets waar wel een cijfer voor was ingevoerd).
Echter bleek dit niet het geval te zijn. Ik wist niet dat een openstaand cijferinvoer vakje niet automatisch een openstaande toetskans betekende, waarbij ik ook volledig voor zou zijn ingeschreven.
Dit is slechts een aanname, en het kan ook om een andere reden zijn misgelopen dat de toetskans wel openstond in mijn cijferlijst, maar mij niet gevraagd heeft om me voor de toets in te schrijven.
Heel gedoe dus. En voor die andere toets stond ik ook niet ingeschreven..

En in april heb ik ook weer een herkansing van jaar 2( waar ik nog voor moet leren):
Dus ik ben even in mijn toetsinschrijvingenpagina gaan kijken of de inschrijving compleet was, en... Ik sta niet ingeschreven, en dat kan ik ook niet doen. Het aanmeldingssysteem vraagt mij niet om mij in te schrijven voor de toets, en hij is ook nieteens zichtbaar in de tabel met in te schrijven toetsen. Dit terwijl er wel een groen lampje brand in het scherm. De deadline voor het inschrijven is nog niet geweest.
Ik heb dus mijn studieloopbaanbegeleider hierover gemaild met de vraag of hij me alsjebliefd wil helpen, anders ga ik weer hetzelfde probleem krijgen, met dat ik niet ingeschreven sta op de lijst in het toetslokaal. 20 April is de toets.
Nu heb ik vandaag een mailtje terug gekregen met de mededeling dat hij de inschrijving gaat regelen, maar dit de laatste keer is dat hij dit voor me wil doen. Zucht.. Lekker dan. Hoe moet dat dan de volgende keer als ik hierin problemen heb?

En ik moet mijn essay nog aanpassen.. En daarvoor nog een intervieuwtje regelen.. en de layout aanpassen.. Zucht..
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Ergernissen

Bericht door Pietje »

Waarvoor is die begeleider dan als hij niet helpt....

Ik bedoelde meer pas je niet te veel aan want sommigen vinden altijd wel iets om over te zeuren
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Goede vraag :gapen:
Zielzoekertje is momenteel moe van haar psycholoog en het begeleid wonen gedoe, en wil naar bed :slapen1:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Ergernissen

Bericht door Gatita »

He bah. Kotst de kat even lekker vanaf de krabpaal naar beneden over alle spullen =| :kots:

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

IK heb net een teek uit mijn navel verwijderd :shock:
Die is uit Duitsland in mijn navel naar nederland gekomen, en dat had ik niet in de gaten.. Naast dat ik hier vet ziek van kan worden (wat hebben duitse teken eigenlijk allemaal?) jeukt dat de komende paar dagen ook nogeens. En ik had er ook al eentje in Nederland gevonden die in mijn heup was meegereisd.. Die plek is nu helemaal rood en jeukt behoorlijk :(
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Pietje
Berichten: 2421
Lid geworden op: do dec 07, 2017 16:58

Re: Ergernissen

Bericht door Pietje »

Voor zover ik weet kunnen ze de ziekte van lyme overdragen verder weet ik het niet. Je hebt het over een rode plek, is dat een soort kringetje?
Scratching at the surface but the bottoms where I'm at ▪▪▪ Hello darkness my old friend ▪▪▪ you can't see my tears in the rain
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Nee, het is een grote rode vlek van een centimeter in doorsnede. En in mijn navel zit een klein bobbeltje.
Een rode kring gaat in mijn navel niet zichtbaar zijn denk ik :vraagteken: Dus hoe moet ik dan ooit weten dat ik lyme in mijn navel heb gekregen? :shock:



En dan nog even een luxe-probleem:

Ik nam 2 wegwerpcamera's (rolletjescamera's) mee naar Duitsland, en eentje is vol, en de ander NET NIET. Ik kan er nog 4 foto's mee maken.. Dus nu kan ik hem nog niet laten ontwikkelen. Tenminste, dat vind ik zonde, want ik kan er nog 4 foto's mee maken...
Ik kan ze bewaren tot komend weekend, als ik een reunie heb met mijn mede-vrijwilligers van afgelopen zomer, of ik maak deze week 4 gekke foto's van J, en neem een nieuw rolletje naar mijn reunie mee :denken:
Maarja, dan ben ik bewust onzinfoto's aan het maken om maar mijn rolletje vol te krijgen en dat vind ik ook weer zo zonde. Maar ik kan ook niet tegen half-bijna-volle camerarolletjes. Ik wil namelijk mijn foto's van Duitsland zo snel mogelijk laten ontwikkelen :)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Ergernissen

Bericht door soulsearcherx »

Als ik, na een lang proza gegeven te hebben hoe kut iets of iemand is, een minuutje stilte krijg aan de andere kant, en dan hoor: "je moet het je niet zo aantrekken". Wat moet ik daarmee? WAT IS DAT VOOR ANTWOORD?! Hoe werkt dat: me ergens niks van aantrekken? Ik kan het niet plots negeren ofzo, als ik me de vorige seconde me nog witheet van woede voelde. Dat gaat niet zo snel over. Wat verwachten mensen van me bij die reactie?
En het voelt voor mij dan ook aan alsof diegene dan eigenlijk vind dat ik zeur, en het dan op die manier zegt.
Maarja, ik moet toch op zijn tijd een verhaal kwijt kunnen?

IK hoop na zo'n verhaal dan een wat bevorderlijkere reactie te krijgen zoals tips hoe ik die irritatie moet wegnemen(of als het een irritant persoon is.. Diegene moet vermoorden) maar met "trek het je niet zo aan" kan ik dus helemaal niks :shock:

Kan een niet-autist hier misschien uitleg over geven? :)
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
celine
Berichten: 2365
Lid geworden op: vr jan 22, 2016 13:12

Re: Ergernissen

Bericht door celine »

Waar begin je aan ......
Plaats reactie