liefdesleven

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Panthera
Moderator

Re: liefdesleven

Bericht door Panthera » di jun 02, 2015 20:46

Sorry dat je een ander antwoord verwacht had...
Maar ik blijf er bij dat je met al die antwoorden niets kunt. Want iedereen is anders. Wat je er van leert door geen antwoorden te krijgen?
Dingen loslaten. Weetje het hele leven is oneerlijk. Mijn ervaring is dat mannen en jongens bijna nooit eerlijk zijn over dit soort dingen (omdat ze 'ons' meisjes niet willen kwetsen :roll: ). En mijn ervaring is dat je nog veel meer tegen mensen aan zult lopen die geen verklaring voor hun gedrag willen en kunnen geven. Dus door nu geen antwoord te krijgen leer je omgaan met soortelijke situaties die je zeker nog tegen zult komen.

Ik heb een ex vriendje lopen stalken omdat ik antwoorden wilde, ik ben vaak stiekem langs zijn huis gereden. En ik kan je zeggen dat dat pure tijd en energie verspilling was, maar als je wilt, mag je dat van mij gerust doen.

Ik lees het vaker in je posts, je wilt alles weten. En zeker is dat soms goed, ik denk ook heel veel en wil ook veel weten waarom bepaalde mensen bepaalde dingen doen. Maar soms gaat dat niet, en daar moet je ook tegen kunnen.

Verder was mijn antwoord dat hij gewoon zo is, zo zijn jongens dacht ik. Die draaien overal om heen. Als je echt antwoord wil zul je hem letterlijk klem moeten zetten. Antwoorden uit hem persen. Maar ik weet het verder niet. Ik ken hem en jullie relatie daar niet goed genoeg voor.

Maar ik heb niet gezegd dat je je gevoel niet mag uiten op deze site. Jammer dat het zo overkomt!
Stukje negatieve invulling miss?
................I love you................
..to the moon and back again..
.......to infinity and beyond......
...........forever and ever..........
.................... :hart: ....................

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jun 27, 2015 12:55

ik baal er gewoon nog altijd van.
waar heb ik al die moeite voor gedaan?
het heeft weken geduurd..
dan zegt hij eerst dat ik zo geweldig ben, zo knap ben, zo leuk ben, zo perfect ben hartjehartjekusje
maar als dan naast mij een ander meisje hem ook leuk blijkt te vinden is de drempel opeens weer te hoog om tegen haar te zeggen dat ie mij al heeft en wil hij haar ook niet kwetsen. en dan besluit hij voor haar te gaan.
dan wilde hij weer een relatie en vond ie die afstand helemaal niet erg (hij is nog iemand uit mijn vorige woonplaats van voor mijn studie)... dan opeens had ie weer een wijf uit mijn vorige woonplaats want dat was dichterbij en ging ie voor haar... dan ging dat niet goed en wilde hij voor mij gaan, maar vond ie die twee meisjes in zijn chatbox ook interesant en *poef* was ie weer afgeleid... en dan zou ik tegen hem dat ik geen seksrelatie wilde en zei hij goed, ik wil ook nog even wachten maar stelt ie later voor om maar een oppervlakkig sekscontact te hebben.
en toen zei hij dat hij mijn gevraag over al deze onderwerpen zat was en dat ik in plaats van dat gewoon met hem moest doen wat ik wilde maar ik wilde duidelijkheid. dus dan stel ik vragen.. pas dan wilde ik iets met hem beginnen dus vond dat een beetje een misplaatste reactie.
en dan was eerst heel verdrietig maar dan wordt ie opeens uit het niets heel erg boos.
en daarvoor had hij me nog uitgenodigd om samen leuke dingen te doen deze zomer maar dat gaat dus ook niet meer door omdat ik er echt niet meer tegen kon, rust in mijn hoofd wilde en hem maar overal geblokkeerd heb... (en nu vraag ik me af of ik het niet toch beter uit had moeten praten)
zucht...
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see

Violence

Bericht door Violence » za jun 27, 2015 13:10

Conclusie ; hij gebruikt je...

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jun 27, 2015 16:38

ja daar lijkt het wel op ja... en ik had zoveel beter van hem verwacht.
is er soms iets mis met mij? ben ik niets waard? heb ik iets verkeerd gedaan of ziet hij gewoon niet hoe kostbaar ik ben? :(
Smile like a donut

hana
Moderator

Bericht door hana » za jun 27, 2015 16:44

Hij klinkt als een zak waar je je tijd niet meer aan moet verdoen.

Je bent inderdaad kostbaar, dus zoek iemand die dat in jou ziet.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jun 27, 2015 16:59

ja ik vroeg het nog regelmatig aan hem: ga je voor mij?
ja ik ga voor jou! er is maar 1 soulsearcherx en daar ga ik voor!! zwijmelzwijmelklefklef
maar je zit nu in havo 5.. je gaat nog studeren... je komt nog zoveel tegen..
jamaar nu(en dan ook waarschijnlijk) wil ik alleen jou.. blablabla gezever over later met mij trouwen blablabla

ja vind je mij nog leuk?
ja natuurlijk!!

dus als hij niet warrig deed wilde hij wel mij. en zei ook telkens dat hij dat zeker wist. :? :shock:

ik trok het ook in eerste instantie in twijfel en dat bleef ik ook de hele tijd doen, maar misschien had ik me niet meer moeten laten inpalmen en m al eerder moeten dumpen. wat heb ik hier spijt van zeg... ik had beter voor mijn laatste tentamens kunnen leren in die tijd :cry:
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jun 27, 2015 17:05

hij was ook depressief, en zette ook zichzelf telkens in de slachtofferrol.
en toen was hij op het laatst boos omdat ik niet op zijn voorstel inging om vrienden te blijven..
maar is dat zo vreemd dan in jongensogen dat ik dat dan niet meer wil?
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jun 27, 2015 17:06

heeellppp misschien zit ie ook wel op dit forum als ie ook zo depri is :shock:
Smile like a donut

Violence

Bericht door Violence » vr jul 03, 2015 15:53

soulsearcherx schreef:ja daar lijkt het wel op ja... en ik had zoveel beter van hem verwacht.
is er soms iets mis met mij? ben ik niets waard? heb ik iets verkeerd gedaan of ziet hij gewoon niet hoe kostbaar ik ben? :(
Dat laatste, absoluut. ;)

Zoals Hana al zei, hij is jouw tijd niet waard. Hij is jou als persoon niet waard. :hug:

Legion

Bericht door Legion » za jul 04, 2015 16:15

Sinds mijn 19e geen relatie meer gehad, geen intimiteit geen knuffel geen kus. NIETS!
Niet eens iemand om mee te praten of gewoon te "bank hangen"

Ik ben nu 28, of ik doe mensen pijn, of ik druk ze weg zodat ik hen geen pijn kan doen.

Als ik de knop omzet, of laat ik het zo zeggen, de stekker er uit trek is dit een van de voornaamste redenen.
Ik ben zo eenzaam dat het leven (vaak) geen zin lijkt te hebben.

Legion.
Nothing.

Franciscus

Bericht door Franciscus » vr feb 26, 2016 13:57

Hoi Legion,

Toen ik 27 was zat ik in een soortgelijke situatie. En ik was HEEL wanhopig. half-psychotische gedichten op de muren krabbelen, een terror-aanval plannen, zelfmoordgedachten, etc. Ik denk dat je Asperger hebt of iets dergelijks, mannelijke aspies komen vaak in dat soort situaties. Ik ben door de wereld gaan reizen, en ik verdiende mijn geld met Engelse les geven, olijven oogsten, barman, schilderwerk, "runner" voor jeugdherbergen, programmeren, divemaster, receptionist in een hotel etc.

Resultaat: Ik heb met meer dan 100 vrouwen een zeer plezierig kontakt gehad, inklusief langdurige relaties. De dingen kunnen raar lopen.. In Nederland merken ze meteen dat je een depri nerd bent, als je met een rugzak in verweggistan loopt vinden ze je interessant en denken ze dat de "nerdiness" door kultuurverschillen en de taalbarriere komen. Je wordt door reizen ook een stuk zelfverzekerder. Misschien een idee? Je kunt het ook safer spelen door vantevoren een baan als surfinstrukteur te zoeken of zo. Als je dat niet kunt dan kun je alvast beginnen te leren surfen :-)

Snap je wat ik bedoel? Van 28 to 35 ligt de wereld aan je voeten in termen van de kans op vrouwen in je te interesseren, daarna wordt het pas moeilijker. Maak jezelf interessant voor hen. Bij de pakken neerzitten helpt niet. Pickup artistry leidt tot teleurstellingen. Doe aan zelfverbetering. Goede zelfverzorging en leuke kleren. En ga naar buiten, kom onder de mensen, spreek vrouwen aan. Wie niet waagt die niet wint. Er bestaan ook nerdy vrouwen die op zoek zijn naar iemand zoals jij, maar jij moet het initiatief nemen.

Ik zeg dat niet om je op te beuren: Ik ben al heel lang samen met zo'n nerdy vrouw. Ik moest het initiatief nemen, ze zat stilletjes in een hoekje te lezen..

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di mar 01, 2016 20:48

jaaj ik ben verliefd :grin:
Smile like a donut

HellGhost

Bericht door HellGhost » vr apr 01, 2016 16:25

een ramp

kleintje1980
Moderator

Bericht door kleintje1980 » zo apr 03, 2016 16:41

relex vrijgezel.... geen tijd voor een partner op dit moment :lachen: :lachen:
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

1234567

Bericht door 1234567 » ma apr 04, 2016 08:19

een sterk pijnlijk verlangen,
waar alles tegenin gaat :broken:
tranen :hart: kwetsbaarheid

You can call me: 1234

alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

Plaats reactie