liefdesleven

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

F20a4

Re: liefdesleven

Bericht door F20a4 » vr mar 06, 2015 12:50

Oke dus ik moet het antwoord geven :lachen:
Dat zal ik wel tegen soulsearcherx zeggen voordat ik het hier zet XD

Violence

Bericht door Violence » vr mar 06, 2015 16:33

F20a4 schreef:Oke dus ik moet het antwoord geven :lachen:
Dat zal ik wel tegen soulsearcherx zeggen voordat ik het hier zet XD

^^

Roxxeanne

Bericht door Roxxeanne » za mar 07, 2015 23:01

Heb in het verleden 1 serieuze relatie gehad. Ben op het moment single maar heb wel een leuke jongen op het oog. Helaas is hij al bezet met iemand die net zo heet als ik :/
At some point, you have to realize that some people can stay in your heart but not in your life

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo mar 08, 2015 00:13

liefdeslevenstatus: 0...
er waren ontwikkelingen maar hij heeft me gefriendzoned. wat ik echt totaal niet verwacht had. hij heeft in van alles en nog wat laten beseffen hoe speciaal ik voor m was, en dan was ie niet verliefd... :shock:
maar... waarom hebben we dan deze afgelopen weken zoveel intieme dingen gedaan? en waarom gaf ie dan die indruk? en kan ie niet beter zoenen en knuffelen met iemand waar ie wel verliefd op is?(het is geen playerjongen, gewoon een normale kerel met ook zo zijn apartheden.. en hij is buitengewoon vriendelijk, spiritueel, en is een echte levensgenieter.. juist omdat het geen doorsnee jongen is was hij zo interessant)
eerst mij wekenlang superhoge verwachtingen geven... pfff...
ik voel me vies van mezelf...
alleen al als een jongen tegen een meisje zegt: "fijn dat je er bent" roept dat al de nodige oke-hij-is-verliefd meldingen op...
dus iemand zoenen en meer en andere speciale dingen die hij tegen me gezegd heeft betekenen dus niet in het jongenswoordenboek "ik ben verliefd" maar wat dan wel?

hij heeft toen hij gebeld werd niet opgenomen omdat hij toen bij mij was en mij interessanter vond... zei ie.
en ik ben de enige geweest die op zijn verjaardag bleef slapen..
en hij noemt mij lieve schat...
en we gingen met elkaar om als een stel.. met de nodige passie en vonken(dacht ik)

hij zei tegen mij dat hij contacten een lastig iets vind maar dit kwam er luid en helder uit: "soulsearcherx, ik vind je een leuke meid maar ik ben niet verliefd op je.." en toen stortte mijn wereld in. al mijn ontwikkelingen. mijn alles. alles wat ik had opgebouwd. hoe kan dit? gebeurd dit echt?
ik heb dus nog een beetje hoop dat het ook maar een onhandige actie van hem was(note: ik ben een autist, maar zelfs ik ben beter in dit soort dingen)
omdat hij opeens uit het niets vroeg of ik verliefd was op m en ik niet wist wat ik moest zeggen.. toen zei ik maar dat ik dat nog niet wist(ik had gewoon enthousiast JAAAA!!! moeten gillen, ik weet het...) en toen zei hij dat hij het ook nog niet wist, maar kwam er later op terug en zei van niet. misschien zei hij dan maar dat hij het niet was. om een of andere reden. ik ken dat fenomeen wel.. ik zei daarna tegen hem dat ik het jammer vond en toen zei hij wel "sorry...." en toen ik door bleef vragen zei hij dat het er ook aan kon liggen dat hij nog aan zichzelf moest werken en teveel met zichzelf bezig was(of zou hij dat alleen maar gezegd hebben om me te troosten?)

ik vind het allemaal maar zo ingewikkeld.. verliefd zijn hoeft niet te betekenen dat je een relatie wilt, een relatie willen hoeft niet te betekenen dat je de rest van je leven bij iemand wil blijven.. maar waarom kunnen mensen daar niet van te voren eerlijk over zijn tegenover elkaar? dan zijn er ook geen loze verwachtingen van de andere kant.. oke goed, je kan niet van te voren alles weten.. maar dan moet er ergens een afknapper zijn.. hoe creeer je een gevoel bij mensen waardoor ze niet meer op je afknappen?

oke, ik ga gewoon boven dat hele liefde gedoe staan... termen als (friendzone, vriendschap,) date, relatie.. verloofd.. getrouwd.. fuck it. ik hoef het allemaal niet meer. het betekend toch niets. of anders betekend het alleen maar opnieuw een teleurstelling met bijbehorende ellende..

ik wil terug naar de tijd dat een kus nog dezelfde boodschap had als het jawoord tijdens trouwen.. een kus is tijdens sprookjes altijd de slotscene en de bezegeling van liefde.. ik was vergeten dat de tijden veranderd waren..
wat zou toen alles simpel zijn geweest: lang aanstaren= ik ben verliefd, kus= ik wil met je trouwen/ik meen het serieus met je/ik hou superveel van je, seks= na het huwelijk, middel om voort te planten..

nu lig ik gewoon behoorlijk overhoop en wacht ik op een zinnige reactie van m terug.. heb m uitgelegd dat mijn "ik weet het niet" een ontwijkend antwoord was en ik m dus eigenlijk wel zag staan.. en dat ik ook aan mezelf moet werken en ik het niet erg vind dat hij aan zichzelf werkt. en dat ik hoop dat dat betekend dat hij dan gaat voelen wat ik voel.
lessons learned in life: een kus en andere intimiteiten betekenen niets in jongensland... NIETS!!!
daar gaat mijn vertrouwen in mensen... en daar gaat mijn eigenwaarde....
lxdjgljg;agper :evil:

edit: berichten over minnaar verwijderd uit dagboek
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo mar 15, 2015 22:42

liefdesland: gaat weer toppie :hart:
zelfde jongen..
hij had hierboven alleen iets onhandigs geformuleerd
ben er nu voor aan het waken dat het geen knipperlicht dinges wordt.. wel leuk.. niet leuk... wel leuk..
als het licht gewoon op groen blijft staan wil ik hier gewoon mee verder gaan en vergeet ik die uitspraak. :mrgreen:
Smile like a donut

Violence

Bericht door Violence » ma mei 18, 2015 17:02

Hier nog steeds in relatie met dezelfde jongen. :)

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di mei 26, 2015 00:29

error 404: lovelife not found
Smile like a donut

Violence

Bericht door Violence » di mei 26, 2015 14:24

soulsearcherx schreef:error 404: lovelife not found
:hug:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do mei 28, 2015 01:13

I better let you go
To find the prince you thought you found in me
I better set you free and give you up
Just wave and say goodbye and let you live
Without a monster like me

Honey, what am I to you?
I have pulled the trigger on this awful truth
Oh, hold me now ’cause I’m burning up
Sing me something beautiful, just make it stop
Smile like a donut

Violence

Bericht door Violence » do mei 28, 2015 22:20

soulsearcherx schreef:I better let you go
To find the prince you thought you found in me
I better set you free and give you up
Just wave and say goodbye and let you live
Without a monster like me

Honey, what am I to you?
I have pulled the trigger on this awful truth
Oh, hold me now ’cause I’m burning up
Sing me something beautiful, just make it stop
What's wrong? :hug:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di jun 02, 2015 12:13

oke, weetje hoe fucking kwaad ik ben.

Ja weetje..ik had contact met een super lieve schattige en knappe jongen..
Ging goed.. hij ook echt super verliefd doen enzo.. allemaal dingen sturen zoals "ik wil je" "ik hou van je" "ik wou dat je hier was met je hoofd tegen mijn borstkas"..
hij ging echt super emotioneel doen dat hij me zo miste omdat ik niet meer in mijn vorige woonplaats woonde, maar hij zei dat dat hem niets uitmaakte want als we regelmatig op bezoek bij elkaar zouden komen kunnen we echt wel een relatie onderhouden.. want hij wilde me zo graag....
En dan opeens wil ie me niet meer. Heeft ie iemand anders.
ja hij geeft nog wel om me en wil me geen pijn doen blablabla. ja nog effe.

ik weet gewoon niet wat ik nou tegen hem moet zeggen... en wat is nu verstandig om te doen? want ik ga echt kapot van verdriet momenteel...het kwam zo onverwachts. hij koos dus voor haar omdat zij dichterbij woonde(terwijl hij eerst zei dat hij schijt had aan die afstand omdat hij zoveel van mij hield blablabla)
maar als ik zo perfect was, en zijn droommeisje was.. waarom... waarom dan dit opeens?
ik vroeg ook nog aan hem: gaat het een probleem worden dat ik geen gamergirl ben... nee hoor, ik kan ook met vrienden gamen blabla ik zoek helemaal geen gamergirl blablabla zei hij... :shock:
en zij zou meer gemeenschappelijke interesses hebben... jamaar wat dan? want eigenlijk over alles waarover we het hadden dachten we wel het zelfde en waren we het met elkaar eens...
hij gaat alleen een andere opleiding doen dan ik, in een andere stad. ja dus? wat maakt dat nou weer uit als je echt verliefd op elkaar bent, zoals hij op me overkwam eerst?
ik weet niet of het hier aan ligt, heb m een appje gestuurd maar moet ie nog antwoord op geven...
als je je liefde betuigd aan iemand, wie dan ook.. make sure dat het real is.. want blijkbaar was dit dan geen echte verliefdheid.
ligt dit nou aan mij of aan hem? of zou het iets typisch voor onvolwasssen mannen zijn?
een echte vent zou dan tegen haar zeggen: nee ik ga al met een heel lief leuk meisje om... sorry. had je eerder moeten zijn :mrgreen:

Ik hoop dat hij zich nog bedenkt. Maar dan vraag ik me af: ja wat moet ik dan doen?
Moet ik dan zeggen ja tot ziens paardenlul of moet ik dan juist vereerd zijn?
aan de ene kant heb ik zin om nog even een super kwaad bericht naar m te sturen en m voor alle mogelijke vieze dingen uit te schelden en m daarna overal op te blokkeren... maar dan sluit ik meteen alles af. ook als ie later wel een volwassen vent word en spijt krijgt... want ieder mens kan natuurlijk een foutje maken en de verkeerde keuze maken. en zou ik echt wel iemand vinden die diezelfde lieve dingen tegen me gaat zeggen en ze ook meent als ik hem ondanks zijn spijt niet meer zou willen?
voorlopig zeg ik maar even niks om te voorkomen dat ik de verkeerde keuze maak hierin.

lieve schat waarom deed je dit nou weer? waarom ben ik nou opeens tweede keus? think about it please :cry: :hart:

ik snap er serieus geen kloot van en weet het gewoon allemaal even niet meer...
had twee tentamenherkansingen.. eentje niet gehaald omdat ik me zo kut voelde, eentje waarschijnlijk wel gehaald.. maar dat moet ook nog maar blijken.
en morgen een presentatie(moet die nog oefenen! heellp!!!)
en moet nog een keer mijn ingeleverde essay terugkrijgen... heelpp!! eng!
moet....dat slb intervieuw verslag typen... ik moet.... *geeuw*
ik kan gewoon niet meer.
ik heb zin om het vliegtuig te pakken en per direct te emigreren naar nieuw zeeland.
Smile like a donut

Panthera
Moderator

Bericht door Panthera » di jun 02, 2015 13:08

soulsearcherx schreef:of zou het iets typisch voor onvolwasssen mannen zijn?
Ik stem op deze.

Je stelt wel heel veel vragen, hoe, waarom, wat. Maar ik denk niet dat je daar nog antwoord op krijgt. Je hoeft niet alles te overanalyseren (want dat ben je nu aan het doen) daar bereik je vrij weinig mee.
................I love you................
..to the moon and back again..
.......to infinity and beyond......
...........forever and ever..........
.................... :hart: ....................

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di jun 02, 2015 17:37

jawel.. want dan begrijp ik het en leer ik er van. want ik kan er gewoon niets mee zo op deze manier.. en dan heb ik er tenminste nog wat aan, en kan ik ook een keuze maken. en er mee omgaan. en ik wil het zo aan mensen uitleggen. sinds waneer mag je gevoel uiten niet op deze site? :shock:
maar ik zag dat ik antwoord had en ik klikte er meteen hoopvol op. met wat voor verwachting? tja.. in de hoop bevestiging en geruststelling te krijgen. dat ik niet fout zat maar hij en dat het idd een ka uu tee iets ies en een sterkte wensing..
ipv krijg ik de mededeling dat ik teveel overanalyseer. ja dat doe ik. en ik krijg er ook complimentjes over dat ik verder ben met zelfreflectie dan andere leeftijdsgenoten, van mijn decaan...
misscien zijn er mensen die idd zoiets meegemaakt en wel antwoord hebben gekregen en mij er iets over kunnen vertellen.
ik denk dus dat het wel zeker zin heeft :!: :?:
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di jun 02, 2015 17:43

Violence schreef:Hoe lang moet ik nog dromen,
Van jouw hand in de mijne
Ik zal er voor je zijn,
Die uitstraling

Hoe lang moet ik nog wachten,
Op het moment dat alles weer oké is
Ik heb toch mijn best gedaan?
Ik heb gedaan wat ik kon

Maar het was niet genoeg,
Jij wilde meer
Jij eiste meer,
Ik kon niet aan jouw verwachtingen voldoen

Ik verdronk jou,
En onbewust verdronk jij mij
Dat wij samen zouden eindigen,
Was uitgesloten

Hoe lang moet ik nog lijden?
Hoe lang nog totdat het genoeg is?

Ik had een doel,
Wat is weg gevaagd
Wat ik zo uit mijn handen zag glippen.
Ik heb toch alles gegeven wat ik had?
maar oke, nu voel ik me dus zo. zoals dit gedicht van Violence :( :?
Smile like a donut

Violence

Bericht door Violence » di jun 02, 2015 17:43

Als ik jou was zou ik geen tweede keus willen zijn...

Plaats reactie