liefdesleven

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Michael32

Re: liefdesleven

Bericht door Michael32 » ma jun 13, 2016 00:25

Misschien kijken ze wel naar je om , maar heb jij t alleen niet door
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » vr jul 08, 2016 18:53

ik ben zeg maar erg verliefd zeg maar :hart:
en ik denk niet dat dat ooit opgelost kan worden :cute2:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see

Michael32

Bericht door Michael32 » vr jul 08, 2016 19:08

soulsearcherx schreef:ik ben zeg maar erg verliefd zeg maar :hart:
Hoezo niet ?
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jul 09, 2016 15:07

Michael32 schreef:
Hoezo niet ?
ik ben zo verliefd dat ik me afvraag of die gevoelens ooit weer weg kunnen gaan, als blijkt dat hij toch niks zou willen
Smile like a donut

Michael32

Bericht door Michael32 » za jul 09, 2016 15:09

soulsearcherx schreef:
Michael32 schreef:
Hoezo niet ?
ik ben zo verliefd dat ik me afvraag of die gevoelens ooit weer weg kunnen gaan, als blijkt dat hij toch niks zou willen
Hoe ongeloofwaardig dit nu ook zal klinken , maar indien dat t geval is , zal de wereld niet ophouden met te draaien. En ga jij uiteindelijk vanzelf weer een jomgen leren kennen die ook je hart zal veroveren.

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo aug 07, 2016 21:24

Tip:
Ik volg de blogs van Tim Veninga, een of andere liefdesheld die allerlei tips geeft:)
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » ma aug 22, 2016 15:45

soms dreig ik het gewoon op te geven met hem. wieweet wil hij wel helemaal niks en ziet ie mij gewoon als een goede vriendin. Waar besteed ik mijn tijd aan?! :shock:
Smile like a donut

Deniz

Bericht door Deniz » wo mar 08, 2017 01:17

ik hou van mezelf ja

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za jan 06, 2018 02:39

okee, ik had vorige week een date. Met iemand die ik ken van mijn middelbare school, lang niet had gezien, vorige maand bezocht heb in Breda, en die nu naar mijn huis in Arnhem kwam.
De date was alleen, eh.. was in Breda wel super gezellig, maar in Arnhem bij mij thuis niet zo heel erg geslaagd.

Ik vond het niet zo fijn hoe hij mij behandelde op onze afspraak.
Wat ik niet zo fijn vond was:
- dat hij pas om half 4 aan kwam stekkeren bij mij en dat niet van tevoren met mij had gecommuniceerd. En met wat voor reden: omdat ie eerst flink had uitgeslapen... Ik wist dat niet, wist überhaupt niet hoe laat ik hem kon ontvangen, en waar vanaf 13.00 al startklaar. Heb 3 uur op hem staan wachten(met gierende zenuwen). Ik was namelijk wel op tijd in Breda en kwam er op tijd mijn bed voor uit. Ik had een uur of 1 wel reeel gevonden, want zo laat was ik zelf ook in Breda toendertijd. Voor de afspraak van deze week ben ik o.a teruggereist uit Groningen, en ik had langer in Groningen kunnen blijven als ik van te voren wist dat ik in de middag hem nog niet kon verwachten. Vervolgens heb ik eigenlijk een hele middag "over" gehad, die ik in zijn geheel voor hem had vrijgepland.
- dat we naar de coffeeshop gingen. Dat was goddamn ongemakkelijk. Hij had even iets nodig :? Ik ben nog nooit in een coffee shop geweest! Wat moet ik daar? Daar ga ik mijn lieve geld niet aan uitgeven!
- Ik liet hem de tijdelijke winterschaatsbaan in Arnhem zien. Op dat moment begon hij op te scheppen dat de ijsbaan in breda groter is. Ik had al, voor ik de dag daarvoor even naar Groningen op en neer ging, bedacht dat ik met hem naar de schaatsbaan wilde, want het zag er fucking chill uit. Ik heb zelfs de route van te voren een keer voor gelopen, zodat ik hem wist te vinden :evil:
We zijn op dat moment niet in Breda, dus dat daar een grotere schaatsbaan ligt maakte op dat moment niet uit.
- Hij zijn petje scheef droeg (zonder zie je er een stuk leuker uit. Ik hou gewoon niet van scheve wangster-petten). Toen kwam ie aan met zo'n scheef gangsterpetje op zijn hoofd, geen gezicht en een enorme afknapper.
.. En hij dacht dat Arnhem in Overijssel lag. Hij dacht dat we in Overijssel waren :lachen1:

Om wel positief te blijven, enkele pluspunten:
-Bij mij was het savonds wel gezellig. Hij vindt mijn kamer super gezellig, vooral met lampjes en kaarsjes aan als het verder donker is. Hij schrok ook niet terug van alle planten.
-we hebben een hele fles perelaire perensap opgedronken
-Ohja, en hij stottert ook een beetje. Ik dacht eerst dat hij me nadeed, maar hij stotterde toen echt.
-hij wist wat punniken was, en vertelde zelfs dat er een automatische punniker bestaat!
-hij houdt van wierook, en wilde heel graag dat ik een stokje voor hem aan stak.
-hij houdt van witte chocolade pasta. Dat hebben we vanmiddag dan ook lekker gegeten als brunch.
-hij luistert ook naar zowel rustige muziek als naar metal. Ik vond zijn liedjes eigenlijk helemaal niet erg om naar te luisteren.

Ik zou de volgende keer het fijner vinden als hij gewoon had voorgesteld om een rondje met me te schaatsen, mijn hand had vastgeplakt toen ik bang was in de bioscoop, en gekke drugs in zijn auto had laten liggen. Ik weet niet of we op een andere manier kunnen afspreken zodat het voor me minder ongemakkelijk is, of dat we dit gewoon niet meer moeten doen. Verder hebben we wel goed kunnen praten, maar ik denk dat we gewoon vrienden moeten blijven als hij en ik nog contact blijven houden.

Toen ie wegging is ie teruggereden naar Breda, om lekker vuurwerk te kopen. Toen ben ik teruggegaan naar Groningen naar mijn verenigingsoverleg wat ik twee dagen lang geskipt heb voor hem.
Dus voelde me de hele dag super arelaxed, omdat ik ook nog terug moest naar Groningen.. En opeens met die jongen in mijn huis zat, waar mijn hoofd niet naar stond vanwege Groningen, maar ik wilde hem niet afzeggen. Het was misschien beter geweest als ik dat wel gedaan had.
Smile like a donut

Plaats reactie