Het positieve topic!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx

Re: Het positieve topic!

Bericht door soulsearcherx » do mar 29, 2018 01:36

een herinnering die weer boven kwam drijven:

Dit speelde zich af in de buurt van het huis van J. J en ik hadden een afspraak, en liepen we samen door zijn woonplaats. Hij liep een paar meter voor me uit op de stoep, waardoor het leek alsof ik alleen was.. Toen kwam er een of andere vent langzamer naast me fietsen op het fietspad er naast, en zei "je bent een gelukkig mens" en fietste weg.. :help: ?? Wtf

Haha het was zo random.. En waarom zegt ie zoiets :oops:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » wo apr 04, 2018 11:21

Oke, wat die huisgenoot ook loopt te zeuren.. Het huis is wel lekker schoon :cute:
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di apr 17, 2018 19:07

Dit weekend ga ik naar de elf fantasyfair en blijf ik bij J slapen :)
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » di apr 24, 2018 17:27

Ik heb zin om te salsadansen! Wie doet er mee? :bier1:
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » ma aug 13, 2018 19:24

Castlefest!

Vorig weekend was Castlefest, en ik heb daar zo ontzettend van genoten! Alles was perfect(zo perfect als dat frankrijk ook had moeten zijn..)
Ik heb gebuffeld, gezweten, gelopen. En vooral genoten van vrienden, gezelligheid, muziek en sfeer. Iedereen was hier zo ontzettend aardig! Ik was dan welliswaar geen vrijwilliger deze keer, maar heb hierdoor wel veel meer van castlefest kunnen meemaken. Ik heb ook veel nieuwe mensen leren kennen en heb voor het eerst iemand gecrowdsurft. En ik ben niet gestoken door de wespen!

Toen ik op Schiphol was, onderweg naar CF, hoorde ik iemand in de drukke stationshal zeggen: "...dag 11.." En ik dacht dat ze het tegen mij had: "dag elf :zwaai1: :onschuldig: "?. :lachen1:
Vervolgens was ik daar, en een van de eerste dingen die ik daar heb gedaan was mijn linkerarm van top tot teen laten beschilderen met een henna-tattoeage.
Ik had inmiddels heel veel last van mijn knie dat weekend, omdat mijn knie overbelast was geworden, en ik heb hele delen over het terein gestrompeld. Als er ergens een concert begon heb ik kreupel over het terein gerend naar dat desbetreffende grasveld toe, en dat moet er best grappig uit hebben gezien! Castlefest bleek niet zo heel goed voor ledematen te zijn, want iemand anders was ook door zijn knie gegaan en gebruikte sindsdien zijn bijl als wandelstok. Ik had achteraf gezien toen als met die knie naar de dokter zou gaan, maar ik dacht dat het gewoon een simele festivalknie was... Maar ik heb er nog langer dan een week last van gehad.

Op zaterdag heb ik mijn moeder meegenomen naar het terein, en hebben we samen wat muziekinstrumenten bespeeld en hebben we lekker koffie gedronken. Savonds zijn we naar het verbrandingsritueel van die pop geweest en hebben we samen op het terein lekker een chocoladepannenkoek gegeten. Mijn moeder heeft daar dus ook heel veel mensen gezien die ik van dat festivalterrein ken, en die kennen nu dus ook mijn moeder.
Ik had daar twee doelen:
-Mijn moeder mee laten doen met offline tinder(en dat is me niet gelukt..)
-mijn moeder mede laten drinken(en dat is me wel gelukt..)

Verder heb ik lekker chocoladebrood gegeten, lekker mede gedronken(zoveel dat mijn moeder me op de laatste dag aangeschoten op de bus heeft gezet) en heb ik de laatste avond lekker illegaal het feestje voortgezet op een gedeelte waar ik eigenlijk niet mocht komen met mijn alleen-overdag-bandje, maar ik ben gewoon door de controle gesneakt!
Verder ben ik ook weleens versierd door een vrouw, en dat was ook wel een aparte ervaring.

Ik ben bang dat ik, als ik later dement ben, ik allemaal shit over elfen uitkraam vanwege het veelvoudig bezoeken van castlefest en andere fantasyfestivalletjes, en niemand er een touw aan vast kan knopen en men me dan in een gesloten inrichting zet :P

Castlefest! I miss you! Ik wil terug! :cry:
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do sep 06, 2018 00:22

Oké, net was er opeens iemand in mijn huis jarig.. en ik had al een cadeautje voor haar, maarja.. blijkt dat al mijn cadeaupapier al is ingepakt. Dus, ik heb het gegeven in een of andere debiele trommel waar je normaal gesproken bh's in stopt. Haar gezich was echt priceless! "huh? Krijg ik een bh?"
Ik had ook wat uit mijn eigen kamer voor haar uitgezocht, want ik ben toch al aan het opruimen vanwege de verhuizing. Ik had vanavond wat dingetjes uit mijn kamer in die doos gedaan, waarvan ik wist dat zij die heel erg leuk zou gaan vinden en waar ik niks mee deed.. En wat bleek? Zij vond het inderdaad leuk! Dus ik vanwege de verhuizing iets weggegeven uit mijn kamer, waar iemand anders superblij mee is! Dat doet mijn zuinige hart echt goed!
Smile like a donut

hana

Bericht door hana » ma okt 15, 2018 20:55

Ben vandaag voor het eerst weer eens gaan sporten :)

En! Ik ben uitgenodigd voor een 2e sollicitatie!
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do okt 18, 2018 16:55

Mijn inventarisatie is af!
Smile like a donut

Plaats reactie