Wat is jou droomwens

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

soulsearcherx

Re: Wat is jou droomwens

Bericht door soulsearcherx » do feb 15, 2018 23:22

Ik wil wel een plan voor mijn rijlessen. Het is nog altijd vrij onduidelijk.
Als ik een rijschool heb koop ik mijn eigen verklaring opnieuw. Als die uitslag binnen is doe ik mijn theorie opnieuw. (Anders verspil ik een maand van de geldigheid van de theorie met wachten op de egv uitslag. Misschien was het ook wel helemaal niet praktisch als ik hem gisteren had gehaald omdat ik nog niet eens een rijschool heb en een werkende egv :roll: maar ik dacht vorige maand dat ik dat nu wel zou hebben)
En met theorie + opnieuw opengezet medisch dossier + rijschool ga ik zo snel mogelijk die rijtest doen. Maar daarvoor moet ik die dingen allemaal hebben :shock:
Dus het hele verhaal begint eigenlijk met mijn theorie. daar had ik best wel wat eerder structuur in willen hebben, dus ik baal gewoon dat ik nu pas een psychiater heb die dit verzorgd. Ik heb als een kip zonder kop lopen lessen.
Of nou ja, het begint eigenlijk met de psychiater die een rijschool voor me aan het zoeken is, want voor die tijd kan ik ook niks :evil: . Omdat theorie en egv beiden maar beperkt geldig zijn moet ik dat dus goed plannen.
De egv uitslag laat een maand op zich wachten. Als ik het psychiatrisch onderzoek opnieuw moet doen 2 maanden of langer-__-
Gelukkig kan ik zo'n theorie cursus vrij kort van tevoren plannen.
IK WIL STRUCTUUR!!
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

celine

Bericht door celine » za feb 17, 2018 18:55

Samen gezond oud worden en dan wil ik het liefste eerste sterven .dus niet alleen achter blijven :?

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » do mar 29, 2018 01:11

Ik wou dat er iets bestond waardoor ik een soort "pauze" kon nemen van dubbelzien. Een soort pilletje wat ik inneem of een hersenimplantaat die die verbinding tussen mijn hersenen kan verstellen, waardoor ik even tijdelijk normaal kon zien :(
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

suzie

Bericht door suzie » za mar 31, 2018 16:31

dat mijn hoofd rust vind. Alles vergeet of er geen last meer van heb. Dat af ben van lichamelijke klachten. Dat 'normaal' ben

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » wo apr 04, 2018 20:56

Een gezonde wereld voor toekomstige generaties:
Dat de natuur de aarde opnieuw overneemt en de mensheid op de tweede plaats komt: dus de mensen die op aarde leven, in huisjes in het bos kunnen leven en de civillisation zo wat meer teruggedrongen wordt.
Of dat de wereld er uitziet in van die sciencefictonfilms: met allemaal verticale tuinen, en vliegende auto's en shit.
Maarja, eigenlijk heb ik liever dat er helemaal geen mensen meer zouden zijn: gebouwen, bruggen en wegen gaan kapot door vorst, vocht en hitte. Boomwortels drukken huizen uit elkaar en in ieder richeltje groeien mossen en grassen. Zo wordt de aarde weer natuurlijker, de biodiversiteit neemt toe, de omgeving wordt weer schoon en al het plastic in de natuur verdwijnt. 8)
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo apr 08, 2018 21:49

Dat mijn ouders accepteren dat ik niet alleen maar leef om te eten en te drinken en daarna weer dood te gaan. Dus ook geld uit geef aan "luxe".
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo apr 15, 2018 16:11

Dat ik weer aan de zeeuwse kust kan wonen, waar ik vandaan kom :cute:
Smile like a donut

Plaats reactie