Shout it out!

Voor algemene onderwerpen, mag over van alles en niks gaan.

Moderator: Modgroep

Gatita
Moderator

Re: Shout it out!

Bericht door Gatita » wo okt 17, 2018 08:51

Toen moest bel afspraak zijn want je mag niet komen.... gaat hele planning

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » wo okt 17, 2018 10:56

Net aan een nieuwe laan begonnen, maar ik ben zo ontzettend naar de tering :argh:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

Blossem-Flower

Bericht door Blossem-Flower » di okt 23, 2018 16:17

Het gaat echt zo klote. Weet gewoon niet wat ik er mee moet. :straffen: :straffen:
My story is n’t over yet.

Soms gebeuren er dingen in je leven die je totaal niet verwacht, die je hart doen breken en je doen vergeten hoe je lacht; toch zullen juist de dingen die je zwak doen voelen, je uiteindelijk sterker maken

Kaat

Bericht door Kaat » wo okt 24, 2018 12:12

Stomme schijtpillen met hun schijtbijwerkingen :GAAH: Wat zijn dit voor antidepressiva dat ik er alleen nog maar depressiever van word. Ik ben het zo beu als kouwe pap. :wolk:

Blossem-Flower

Bericht door Blossem-Flower » do okt 25, 2018 14:34

Dit maakt me echt fucking boos!!! Ben heel even weg een paar dingen halen. En dan is der gewoon een man die ze kind slaat. Is die vent fucking gestoord geworden. Als ik aan een soort mensen een hekel heb zijn het mensen die hun kind slaan. Al is het maar een tik. Die mensen moeten opgesloten worden en nooit meer vrij gelaten worden. En als je er wat van zeg heb ik het gedaan. Ik had gewoon 112 moeten bellen of de kinderbescherming meteen!
My story is n’t over yet.

Soms gebeuren er dingen in je leven die je totaal niet verwacht, die je hart doen breken en je doen vergeten hoe je lacht; toch zullen juist de dingen die je zwak doen voelen, je uiteindelijk sterker maken

hana

Bericht door hana » do okt 25, 2018 16:24

Ik ben net zo ongeveer 3 uur bezig geweest met uitzoeken waar ik in vredesnaam de foto's heb gelaten (dat is gelukkig gelukt) en vervolgens waarom het draadje van de camera niet werkt, en het eigen draadje (usb) van de camera onvindbaar is.

:GAAH:

Mijn hele kamer overhoop gehaald, beneden een paar dozen, alle computers geprobeerd. zucht... :hamer:
Na 3 uur tevergeefs zoeken, geef ik het op.
Laat niemand vertellen dat je iets niet kan.

Gun iemands geluk, maar ook iemands ongeluk.

"Heelal.
Hoe verder men keek, hoe groter het leek."

- Jules Deelder - http://www.volkskrant.nl/archief/gedicht~a721468/

Violence

Bericht door Violence » vr okt 26, 2018 14:36

Moe. Moe. Moe.

celine

Bericht door celine » vr okt 26, 2018 18:21

Eeeeehhhhhh ,een rat bij onze kippen gadverdamme :twisted:

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » za okt 27, 2018 01:22

Oké, wtf.. wtf... ..WTF?!

Ik ga morgen naar het autistenhuis verhuizen, en J zou meehelpen. Vanavond nog over gehad.

Dus ik ben nu klaar met inpakken.. Heeft J me opeens geblokkeerd op Whatsapp! Zonder melding te maken van hoe of wat. Gewoon hoppa!

:shock: :vraagteken:

Komt ie nou morgen of niet? Wat is dit nou weer?! Heeft zijn vriendin zeker mee te maken!! Die sloerie.
Smile like a donut

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » zo okt 28, 2018 12:41

soulsearcherx schreef:
za okt 27, 2018 01:22
Oké, wtf.. wtf... ..WTF?!

Ik ga morgen naar het autistenhuis verhuizen, en J zou meehelpen. Vanavond nog over gehad.

Dus ik ben nu klaar met inpakken.. Heeft J me opeens geblokkeerd op Whatsapp! Zonder melding te maken van hoe of wat. Gewoon hoppa!

:shock: :vraagteken:

Komt ie nou morgen of niet? Wat is dit nou weer?! Heeft zijn vriendin zeker mee te maken!! Die sloerie.

Oke, dit bleek dus niet waar te zijn. J had de simkaart uit zijn telefoon gehaald
Smile like a donut

Gatita
Moderator

Bericht door Gatita » ma okt 29, 2018 00:49

@Soul gelukkig voor jou.

----

Ik wil niet meer :'(

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » vr nov 02, 2018 12:53

Ik zit nu in een bushokje, en ik denk nu weer: ja, wat heeft het leven voor zin? Ik ben toch te autistisch voor deze kutwereld en ik kan er beter niet meer zijn.

Mijn leven bestaat alleen maar uit mezelf kapotpiekeren, en daar wordt ik doodmoe van en ik kan niet meer verder
Smile like a donut

soulsearcherx

Bericht door soulsearcherx » vr nov 02, 2018 13:30

De maatschappij is eigenlijk alleen maar 1 groot selectieproces. Je bent goed genoeg of niet goed genoeg.. en dat is OVERAL zo. Dat begint al op de basisschool met het al of niet worden uitgekozen bij Gym, en daarna al of niet in een groep horen op de middelbare school.. Daarna al of niet worden uitgekozen bij sollicitaties en "simpelweg" goed genoeg zijn voor een normale vakantie. Dus wat heeft het voor zin dat ik hier met mijn domme autistische kop tussen zit :?
Ik heb het gevoel dat ik overal alleen maar als gestoorde gek wordt gezien, die niet in de maatschappij thuishoort.
Smile like a donut

Gatita
Moderator

Bericht door Gatita » zo nov 04, 2018 10:58

soulsearcherx schreef:
vr nov 02, 2018 13:30
De maatschappij is eigenlijk alleen maar 1 groot selectieproces. Je bent goed genoeg of niet goed genoeg.. en dat is OVERAL zo. Dat begint al op de basisschool met het al of niet worden uitgekozen bij Gym, en daarna al of niet in een groep horen op de middelbare school.. Daarna al of niet worden uitgekozen bij sollicitaties en "simpelweg" goed genoeg zijn voor een normale vakantie. Dus wat heeft het voor zin dat ik hier met mijn domme autistische kop tussen zit :?
Ik heb het gevoel dat ik overal alleen maar als gestoorde gek wordt gezien, die niet in de maatschappij thuishoort.
Nu is het zo dat er officieel bewezen is dat ik geen autisme heb...
Maar ik werd nooit uitgekozen bij de basisschool… Ik werd nooit uitgekozen bij gym op de lagere school....ik werd nooit uitgekozen voor groepjes op de middelbare… ik word geregeld afgewezen voor sollicitaties want ik ben niet perfect genoeg.
Dus het heeft niks met jou autisme te maken.

Gatita
Moderator

Bericht door Gatita » di nov 06, 2018 10:43

Kan ik niet ter plekke verdwijnen, stemmen achterlatend …. wil dit niet meer :cry:

Plaats reactie