Nieuwe manier voor het instellen van je avatar

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Gebruikersavatar
Hope
Moderator
Berichten: 7608
Lid geworden op: zo dec 31, 2006 16:17
Locatie: Noord-Holland

Nieuwe manier voor het instellen van je avatar

Bericht door Hope »

Het forum is weer ge-update dus er zijn weer wat wijzigingen. De meeste zullen jullie niet merken maar het is misschien al wel opgevallen dat de avatar die je had niet meer naast je berichten verschijnt. Dit komt omdat extern ge-uploadde avatars niet meer op het forum kunnen worden weergegeven.

Nou willen we natuurlijk wel graag de mogelijkheid bieden om een avatar in te stellen, dus hebben we een nieuwe manier toegevoegd aan het forum. (en met we bedoel ik natuurlijk Summer, want zelf ben ik niet zo technisch....)

Het instellen van een avatar gaat nu als volgt:
- Ga naar jouw profiel en klik op "wijzig avatar"
- Daar zie je staan "selecteer je avatar" en daar kies je als instelling Upload Avatar
- Daarna klik je op bestand kiezen en zoek je in je eigen bestanden het bestand wat je wilt gebruiken als avatar.
(Dit bestand moet wel voldoen aan de juiste bestandsgrootte en maximum afmetingen. Eventueel kun je dat op internet weer invoeren en het bestand
zo aanpassen dat het wel voldoet als avatar)
- Klik vervolgens op verstuur en dan is je nieuwe avatar ingesteld.

Er zijn een aantal websites die standaard plaatjes aanbieden die je kun gebruiken als avatar. Gewoon even googlen op "plaatjes avatar". Die kun je daar dan downloaden en op dezelfde manier als hierboven toevoegen als avatar.

NB als je nu gaat kijken in je profiel, staat daar nog wel het plaatje van je oude avatar, maar die werkt dus niet meer.

Ik hoop dat het zo duidelijk is voor jullie. Mochten er vragen zijn, kun je ze natuurlijk hier in het topic stellen of één van de moderators een berichtje sturen.
Als de moed je in de schoenen zakt
zit het precies daar waar het zijn moet
Om de eerste stap te zetten
Plaats reactie