Vraag

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Vraag

Bericht door soulsearcherx »

Hey, is het misschien een idee om bij de weergave van iemand die reageert aan de rechterkant toe te voegen wanneer diegene voor het laatst actief is geweest? En niet wanneer diegene lid is geworden? Want iemands laatste activiteit laat veel sneller zien of het zin heeft om op een bericht van diegene te reageren.. Terwijl informatie wanneer iemand lid is geworden meer iets is om te zien als je bijvoorbeeld op iemands naam klikt.., bijvoorbeeld, het is voor niemand relevant dat ik in 2013 lid ben geworden, maar wel dat ik iedere dag bullshit op dit forum kwak.
Met de informatie: "Laatste bezoek was: wo mar 28, 2018 14:33(vanmiddag) laat je dat zien. Ik antwoord dus snel op je bericht. Ik vind dat die informatie wanneer je voor het laatst gezien bent veel duidelijker naar voren moet komen..
Ik bedoel hiermee alles wat je aan de rechterkant ziet, dus mijn avatar, daaronder mijn blauwe naam, en dan "lid geworden op.." en "contacteer". Dan zou je "lid geworden op" vervangen voor "laatst actief op" (wat je wel ziet als je op iemands naam klikt).
Misschien is het wel een belachelijk idee hoor :lachen1: :oops:
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
suzie
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 21, 2018 19:18

Re: Vraag

Bericht door suzie »

dat iemand dan niet heeft gereageerd, maar wel online is geweest, kan mensen denk ook weer gevoel geven dat ze niet toedoen ofzo iets. Terwijl de persoon misschien alleen even heel kort online was en dus niet alles heeft gelezen.
Gebruikersavatar
Gatita
Moderator
Berichten: 3457
Lid geworden op: do jul 21, 2016 21:43

Re: Vraag

Bericht door Gatita »

Hoi Soulsearcher, we zijn met zjin allen is gaan brainstormen of dit idee inderdaad rendabel was.
Helaas kwamen we er achter dat het in verband met privacy van de andere gebruikers het niet kan.

Mensen kunnen zich namelijk als onzichtbaar inloggen en dit zal het 'laatst online op..' weergave als foutief aangeven. Dit systeem pakt namelijk de datum waarbij iemand zichtbaar voor andere online is geweest op.
Sommige gebruikers hebben voor hun zelf een reden om deze functie aan te zetten.
Hierdoor komen wij dus uit dat het wellicht wel een oplossing is om te kijken naar wanneer de gebruiker is geregistreerd en de hoeveelheid berichten hij of zij sindsdien heeft geschreven. Dit toont samen met de datum waarop het bericht is geplaatst een redelijk perspectief in hoe actief iemand nog op het forum is.

Wij hopen dat hierbij jou voorstel voldoende is beantwoord?

<"Voel niets, zeg niets, vraag niets, verwacht niets, krijg niets">
soulsearcherx
Berichten: 1135
Lid geworden op: wo feb 06, 2013 15:08

Re: Vraag

Bericht door soulsearcherx »

jazeker :D
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see
If love could have saved her, she would have lived forever

Lezerswaarschuwing: de inhoud van deze berichten bevat de denkstructuur van Zielzoeker. Pas op voor je hart!
Plaats reactie