orde en organisatie op het forum

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
soulsearcherx

orde en organisatie op het forum

Bericht door soulsearcherx » di nov 08, 2016 23:19

Zou het een idee zijn als we de pagina "Lotgenoten gezocht" onderverdelen in meerdere categorieën? De categorieen zijn dan de redenen waarom je depressief bent, die bijvoorbeeld in "redenen om zelfmoord te plegen" worden genoemd. Dus bijvoorbeeld een categorie borderline, een categorie eetstoornissen, een categorie trauma van een geweldincident, ed..

zo kunnen mensen met dezelfde problemen op dit forum elkaar veel gemakkelijker vinden, en ontstaat er geen wildgroei aan verhalen.
Smile like a donut
what we call darkness is light we cannot see

Panthera
Moderator

Re: orde en organisatie op het forum

Bericht door Panthera » wo nov 09, 2016 09:41

Hey soulsearcherx,

Bedankt voor het meedenken.
Ik zelf hou ook van orde en structuur. Dus ik snap je punt.
Het is alleen zo dat het moeilijk in te delen zal worden omdat je natuurlijk meerdere 'redenen' kunt hebben. Veel dingen hangen ook met elkaar samen. Dus het is moeilijk om dat in hokjes op te delen.

We hopen de wildgroei tegen te gaan door elk jaar op te ruimen, topics waar lange niet niet op gereageerd is, of gebruikers die verwijderd zijn, verwijderen we 2 keer per jaar. Zo hoef je geen hele lange lijsten door te zoeken op zoek naar iemand die hetzelfde heeft.

En ik denk dat je zelf ook wel merkt daar het geen drukbezocht forum is, het overzicht is nog te houden. Maar dat is hoe ik het zie.

Ik waardeer je meedenken echt wel, maar ik denk dat het lastig wordt om alles nog verder te gaan onder verdelen.

Plaats reactie