Moderators gezocht!

Ideeën, storingen, wijzigingen, aankondigingen, enz.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
ModeratorTeam
Moderator

Moderators gezocht!

Bericht door ModeratorTeam » vr feb 20, 2015 18:14

Beste forumers,

We zijn voor het forum op zoek naar een moderator ter versterking van het team. Het gaat vooral om het lezen van de geplaatste berichten en kijken of de forumregels nageleefd worden.

We werken via een rooster. Op het moment zijn de moderators Hope, Panthera en Hana. Wij zijn degenen die de berichten op het forum bijhouden. Dat betekent dat wij veel aanwezig moeten zijn. Het is namelijk zo dat we het liefst zien dat per dag, twee moderators verantwoordelijk zijn voor het checken van de geplaatste berichten. Als we er iemand bij zouden kunnen vinden, zou dat betekenen dat wij wat vaker een dag niet hoeven mee te lezen.

Het is de bedoeling dat je minimaal 2 keer per dag kijkt of er nieuwe berichten zijn. Het is overigens NIET jouw taak om overal op te reageren. Mag wel natuurlijk, maar is niet verplicht. Dit betekend dat als je alleen alles leest, je er ongeveer 1,5 uur per dag mee bezig bent.

Verder is er ook het bijhouden van de chat. Dit hoef je niet meteen erbij te doen, maar zou fijn zijn als dat later ook bij je taken gaat horen. Ook hier hebben we een rooster voor. De chat dagen zijn woensdag en zondag van 20:30 tot 22:00 uur.

We horen het graag als iemand hier interesse in heeft. Als je meer wilt weten, stuur dan een van de moderators gerust een pb.

Groet,
Hope, Panthera en Hana

Jafo71

Re: Moderators gezocht!

Bericht door Jafo71 » di mar 24, 2015 14:57

Zo 1,5 uur per dag en dan alleen nog voor het lezen. Kun je nagaan hoeveel tijd het jullie in totaal moet kosten. Ik heb daar veel bewondering voor! Ik weet hoeveel energie het kan kosten om dit goed te doen.

Jammer eigenlijk dat jullie waarschijnlijk de meeste tijd kwijt zijn aan mensen die niet tot jullie gewenste doelgroep behoren, om het nog netjes te formuleren.

Hope
Moderator

Bericht door Hope » di mar 24, 2015 20:03

Ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met die "nette formulering"
In mijn ogen is iedereen die er de moeite voor neemt het forum te zoeken en zich aan te melden, welkom en behoort dus tot de doelgroep.

Meer nuance zit er volgens mij niet in. Dus ben erg benieuwd waar jij aan denkt.
Don't let someone dim your light, simply because it is shining in their eyes

It is my decision how I look, and your decision how you look at me

Tigers don't loose sleep over the opinion of sheep

kleintje1980
Moderator

Bericht door kleintje1980 » ma dec 14, 2015 20:19

zijn jullie nog steeds opzoek of niet vind het juist fijn als ik mensen kan helpen door dingen voor ze te doen en wil jullie ook best graag helpen dus hoor het wel of jullie nog opzoek zijn of niet
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

Plaats reactie