papa en mama

Mensen die iets willen vragen of vertellen over de verwerking van pijn en verdriet.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
kleintje1980
Moderator

papa en mama

Bericht door kleintje1980 » vr jul 22, 2016 22:48

papa... zondag ben je jarig je zou dan 72 jaar worden maar helaas wordt je dat niet meer... want je bent 5 jaar geleden overleden op de leeftijd van 67 jaar... die dag kan ik me nog als de dag van vandaag herinneren... opeens was me rots in me branding weg... en storte mijn wereld helemaal in... maar ik sta nog steeds mis je wel heel erg... maar ik weet nu ook dat je op een plek bent waar je geen pijn meer hebt.. soms wou ik nog wel eens dat je hier was dat ik iets met je kon overleggen waar ik mee zit... dat ik die knuffel van je kan krijgen als ik het even niet meer zag zitten... dat ik gewoon even ruzie met je kan maken.. dat ik gewoon effe hoi tegen je kan zeggen... gewoon effe weer papa tegen je kan zeggen...dat mis ik wel heel erg als ik heel eerlijk ben...

mama... het is bijna zo ver het is al weer bijna 4 augustus dan is het 4 jaar geleden dat je overleed... dat je het tijd vond om naar papa te gaan... jij viert zondag samen met papa zijn verjaardag in de hemel.. en niet hier op aarde...
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

1234567

Re: papa en mama

Bericht door 1234567 » vr jul 22, 2016 23:05

:( word er stil van
Knuffel :hug:
tranen :hart: kwetsbaarheid

You can call me: 1234

alternatieve gedachtes & NIVEA (niet invullen voor een ander)

Michael32

Bericht door Michael32 » za jul 23, 2016 02:29

Bah , ik weet hoe moeilijk datum gerelateerde dagen aanvoelen.
Ik hoop dat je de dagen een beetje goed zal doorkomen.

:hug:
Waanzin is, altijd hetzelfde blijven doen , maar toch een andere uitkomst verwachten. :hart:

Violence

Bericht door Violence » zo jul 24, 2016 10:17

Heel veel sterkte. :hug:

flower

Bericht door flower » zo jul 24, 2016 11:56

:hug: lieverd...
Wat zou het fijn zijn als de hemel bezoekuren had he! ik stel me vaak voor dat onze geliefden ons daar zien. Een dag meis... ga je ze zien. Maar de pijn van het nu moeten missen...

Ik heb gewoon nog wel een mooi liedje voor je. Stokoud, maar zo diep troostend.
Gewoon als knuffel:

https://www.youtube.com/watch?v=UspiZYpJ_vE

Liefs
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.

kleintje1980
Moderator

Bericht door kleintje1980 » zo jul 24, 2016 12:19

:cry: wat een mooi nummer zeg kende het niet eens maar het klopt wel...
het is niet het ergste dat hij dood is... maar dat ik hem moet missen dat ik niet meer dingen met hem samen kan doen.. dat is nog moeilijker dan het moment dan dat hij overleed voor mij..
it's only a crack in a castle off glass, angel with a shotgun, befor you start a war you beter know what you are fithing for

flower

Bericht door flower » zo jul 24, 2016 12:19

:hug:
I passed by and saw you kicking in your blood, I said to you, “Live!” I spread my garment over you and covered your naked body. I washed the blood from you and put ointments on you and you became mine forever says the Lord Almighty.

Cornflower

Bericht door Cornflower » do okt 13, 2016 21:40

alvast een :hug: je had fijne ouders he.
Ik werd op me 12 jaar al wees ik kwam zo nu en dan thuis maar het grootste deel was de straat.
Ik ben opgegroeid zonder liefde aandacht zorg en geborgenheid en dat doet dagelijks nog veel pijn.
Ook wel wat ik nu mee en doormaak maar ik blijf vechten hoe ontzettend zwaar het nu ook is.

Trisha1993

Bericht door Trisha1993 » za jun 10, 2017 04:17

Wauw!!!
Ik las je bericht en kan me goed in denken.... tranen in min ogen.
Zelf ben ik mama op me 10e verloren 14 jaar geleden!
En me papa op me 16e verloren, 8 jaar geleden.
Me paps is zelf dan alleen 13 juni jarig en gelukkig vieren ze het samen. Mooi idee maar blijft verdrietig.

Wil even zeggen: Dikke knuff

CryBaby1

Bericht door CryBaby1 » zo jun 17, 2018 18:23

wow
Love en Respect voor degene die het zwaar hebben :hart:
:hp: voor diegene die vandaag jarig zijn :)
Liefte :hart: voor diegene die liefte nodig heeft :flowers:
:hug: Hugs voor wie dat even nodig heeft :hug1:

Love voor jou :hart:

Plaats reactie