inloop bijeenkomst lotgenoten stichting SaCha

Mensen die iets willen vragen of vertellen over de verwerking van pijn en verdriet.

Moderator: Modgroep

Plaats reactie
rian66

inloop bijeenkomst lotgenoten stichting SaCha

Bericht door rian66 » do mar 03, 2016 20:26

JohnW

Re: inloop bijeenkomst lotgenoten stichting SaCha

Bericht door JohnW » vr feb 03, 2017 13:33

Hoi Rian,

Ik heb een poos meegelezen op Facebook maar ik kan niet echt goed wennen aan die manier van berichten.
Ben natuurlijk ook gewoon een ouwe vent die niet de hele dag met een telefoon in zijn hand loopt :lachen1: .

Ik mis het 'werkgroep verder' forum wat nu helemaal vol met spam komt te staan en waar bijna niemand meer op post.
Het nieuwe forum vind ik al helemaal bagger, juist ook om de manier hoe het allemaal gegaan is.
Een dure, onhandige oplossing die meer dan een jaar geduurd heeft.

Vandaar dat ik een tijdje geleden al eens een mail naar Stichting "SaCha" stuurde om voor jullie een forum te bouwen zoals we dat gewend waren.
Helaas heb ik geen bericht ontvangen maar het forum heb ik wel gebouwd. Je vind het HIER.

Het kan heel simpel in een bestaand forum worden geïmplanteerd als dat moet en het vergt weinig onderhoud.
Daarnaast is het 'responsive' wat betekend dat het vriendelijk is voor smartphones en tablets.

Blijf doorgaan met jullie goede werk.

John

rian66

Re: inloop bijeenkomst lotgenoten stichting SaCha

Bericht door rian66 » zo feb 05, 2017 14:34

Hoi John,
Ik wil lid worden van jouw pagina, maar er gaat iets mis met het overtypen bij het laatste stukje waar gevraagd wordt of je een echt persoon bent.
Wat goed trouwens van je dat je dit opgezet hebt! Dikke knuffel en veel liefs, xxx

Plaats reactie